Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 8 augustus 2019

Love

Hallo allemaal.

Deze keer ben ik aan de slag gegaan met die leuke mal van Dutch Doobadoo Octo Flower en het designpapier van AB Studio Crafter's Bundle Cutting Sheets. Ook de shaker window van Marianne Design heb ik gebruikt.


Van de Octo Flower heb ik de grootste maat afgetekend op wit Cardstock en de een na grootste op het designpapier. De randen zijn met witte gesso bewerkt en daarna op elkaar geplakt. Dwars over het midden zit een reep kraft waar aan beide kanten een leuk geponst randje zit en in het midden een stuk zwart kant.




Nu het middelpunt van de kaart. Uit zwart karton heb ik de vierkanten Shaker geponst en daarna de Shaker op wit karton gelegd en de omtrek met potlood overgenomen en uitgeknipt. Zo krijg je een mooi mat randje om je uitgestanste vierkantje. Op het witte stukje karton een leuk plaatje van AB studio geplakt. Daarna de plastic shaker achter het uitgestanste zwarte vierkantje geplakt met dubbelzijdig tape. Dit geheel beplak je weer met dubbelzijdig tape en dit plak je op een klein stukje na vast op de witte achtergrond. Langs het stukje wat nog niet vast plakt heb ik wat schud materiaal gestrooid en toen ook dit stukje dichtgeplakt. Aan de achterkant zit aan rechter en linker onderkant foamtape en toen op het stukje kraft geplakt. De 2 bovenkanten zijn nu open om bv. labels achter te stoppen.



Achter de linkerbovenkant steekt een label wat ook bij het designpapier hoort.
De onderkant heb ik versierd met de uitgeknipte bloemen en plaatjes en wat sisal en meeldraadjes.




Linksboven zitten de leuke hartjes van StudioLight. Achter de roze vlinders heb ik doorzichtige vleugels van Tim Holtz geplakt. De mooie Love-pijl die Jenine ontworpen heeft heb ik uit zwart karton gestanst en met acrylpaint roze geverfd.

Ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden. Bedankt voor het kijken elke keer.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Als je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



Marianne Design - Collectables - Arrow sentiments (Jenine Siemerink) Marianne Design - Shaker Windows - Vierkant 9 cm - 4mm (10 st) Marianne Design - Craftable - Shaker vierkant 2  Collection Kit - AB Studio - Crafter's Bundle Cutting Sheets Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Octo Flower 21x21  Sisal - 10 gram - Brown Finnabair Art Alchemy - Acrylic Paint 1.7 Fluid Ounces - Metallique Romance Pink Hemp cord  - 0,8mm x 100m - Black Vaessen Creative - Randpons - Fence  Heartfelt Creations - Pearl Stamens - Bridal Bouquet Knipvel Lemoncraft - A4 - Vintage 37 (Grow Old with Me) Studio Light - Industrial 3.0 - Stansmal STENCILIN128


1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha