Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 28 augustus 2019

gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Wat zijn er weer prachtige paperpads uitgekomen van Mintay, een favoriet merk van velen.
Ik ben aan de slag gegaan met "old manor" een prachtige serie met hele mooie kleuren.


De basis is de grote bloemen mal van Dutch Doobadoo 470.713.177
Deze heb ik op de grootste maat uitgetekend en geknipt en 1 maatje kleiner uit een 
vel designpapier van de old manor serie.
Daarop heb ik een strook designpapier geplakt wat ik aan 1 kant als een soort vlag geknipt heb.
Daar nog een vierkant stuk designpapier over en als laatste zit er de
 shaker doily op van Marianne Design. Leuke ronde of vierkante plastic vormpjes waar je schudkaarten mee kan maken. De ronde doily stans heeft ook een losse cirkel stans die
ook weer bij diverse andere modellen stansen gebruikt kan worden. Dus zo kan je diverse modelletjes om je shaker vormpjes maken.


Langs de randjes heb ik structuur pasta gedaan, de crackle paste van DecoArt.
En in een oker gele tint als laatste nog wat rusty patina van Cadence. 


Bij het paperpad zitten ook mooie knipvellen, zowel in het paperpad als los verkijgbaar, waar je weer prachtige elementen uit kan knippen om op je werk te plakken.
Hiervoor gebruik ik graag foametape in diverse diktes zodat je het in verschillende hoogtes op kan plakken. dit geeft altijd een leuk effect.

Natuurlijk heb ik er her en der nog wat bloemen bijgeplakt en een strikje van kant.

En zo kan hij naar de ontvangers. 


Paperpad Mintay - Old Manor 30,5 x 30,5 cm - MT-OLD-07 Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Octo Flower 21x21   Marianne Design - Shaker Windows - Rond 9 cm - 4mm (10 st ) Marianne Design - Craftable - Shaker Doily   Cadence - Rusty Patina Verf - Oxide geel DecoArt - Mixed Media Crackle - Crackle Paste White

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Sylvia zei

Prachtige kaart. Heel mooi gemaakt.

Groetjes Sylvia