Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 9 augustus 2019

Ticketmal met Heartfelt Creations 'Arianna Blooms'

Vandaag heb ik een creatie voor jullie met heeeeeel veel foto's! 

Dit idee voor een cadeautasje met de 'Studio Light Embossing Die Cut Stencil - Ticketmal 199' zag ik in dit bericht in de Studio Light FB groep, van Karin Heiloo.



Ik heb er alleen twee Ferrero Roché's ingeplakt en aan allebei de kanten een vakje voor labels in gemaakt.



Je stanst hiervoor de ticketmal twee keer uit en plakt de smalle delen op elkaar, zodat je een bodem krijgt.

 Als het open ligt ziet het er zo uit:


De basis van de ticketmal is gestanst uit Olijfgroen linnenkarton, daarbovenop wit Papicolor cardstock.
Het designpapier wat ik gebruikt heb komt uit het 'Paperpad Lemoncraft - 15,2 x 15,2 cm - Sense & Sensibility'. Voor de decoratie heb ik 2 verschillende knipvellen gebruikt uit dezelfde lijn: 'Lemoncraft - A4 - Vintage 38 (Sense & Sensibility)' en de 'Lemoncraft - A4 - Vintage 40 (Butterflies Sense & Sensibility)'. 

De bloemen zijn gemaakt met de de 'Heartfelt Creations - Cut & Emboss Dies - Arianna Blooms' en de 'Arianna Blooms Cling Stamp Set'. Deze zijn binnenkort ook leverbaar bij HobbyVision. 


Ik heb de bloemen gestempeld met Distress Ink - Fired Brick op Heartfelt Creations - White Flower Shaping Paper en uitgesneden met de bijpassende mallen. 



De bloemen heb ik vervolgens in de 'Heartfelt Creations - Shaping Mold - 3D Floral Basics' gelegd, een beetje natgespoten en door mijn embossingmachine gehaald. Je krijgt daardoor hele mooie fijne ribbels in je bloemen.


Nadat ik ze had laten drogen (je hebt dan echt hele mooie stevige bloemen) heb ik de randjes van de blaadjes nog wat donkerder gemaakt met Distress Ink - Fired Brick'.

De takjes met de hartvormige blaadjes achter de bloemen heb ik gemaakt met de 'Noor! Design - Floral Flourishes - Branch Heartleaves' met daarop schattige kleine bloemetjes met de 'Noor! Design - Little Happiness - Flowers'. In de bloemetjes heb ik met 'Nuvo - Crystal Drops - Autumn Red' een hartje gemaakt.


De schattige kleine labeltjes zijn van de 'Marianne Design - Stamp & Die set - Mini labels (NL)'. Hierin zitten wel 34(!) verschillende tekstjes, dus voor iedere gelegenheid zit er wel wat bij.


Bovenin de ticketmal heb ik gaatjes gemaakt met'We R Memory Keepers - Crop-A-Dile' en hierop reinforcers geplakt om de gaatjes mooi af te werken. Deze komen uit de stansmalset 'Elizabeth Craft Designs - Planner Essential Dies 5'.


Onderaan de ticketmal heb ik vakjes gemaakt. Voor de vakjes heb ik het smalle deel van de ticketmal nogmaals uitgestanst en met foamtape iets verhoogd opgeplakt zodat er een label in kan.

De labels zijn ook weer met de ticketmal gemaakt en heb ik wat smaller gesneden. Zo passen alle vormen mooi bij elkaar. 
Op een label heb ik een hart uit het knipvel geplakt zodat je er een boodschap op kan schrijven.
Op het andere label heb ik een giftcard geplakt.



In het vorige bericht met de Large Peony bloemen gaf ik jullie al linken naar verschillende filmpjes.

Ook van deze Arianna Blooms staan verschillende handige filmpjes op 

Heartfelt Creations YouTube Channel hoe je de bloemen op verschillende manieren kunt vormen. Deze wil ik jullie niet onthouden:





Hopelijk heb ik jullie weer wat inspiratie gegeven om en hebben jullie iets aan de filmpjes. 
Bedankt voor het kijken!



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Studio Light Embossing Die Cut Stencil - Ticketmal 199  Paperpad Lemoncraft - 15,2 x 15,2 cm - Sense & SensibilityKnipvel Lemoncraft - A4 - Vintage 40 (Butterflies Sense & Sensibility)Knipvel Lemoncraft - A4 - Vintage 38 (Sense & Sensibility)Heartfelt Creations - Shaping Mold - 3D Floral Basics Noor! Design - Floral Flourishes - Branch Heartleaves  Noor! Design - Little Happiness - Flowers Nuvo - Crystal Drops - Autumn RedElizabeth Craft Designs - Planner Essential Dies 5   Marianne Design - Stamp & Die set - Mini labels (NL) Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue  Ultrafine tip - Glue applicator (2 stuks)       Hobbyjournaal - Foam tape - 2mm Hobbyjournaal - Foam tape - 0.5mmVaessen Creative - Papiersnijder + riller - 30,5x15,2cm - 12x6 We R Memory Keepers - Crop-A-Dile - Pink with eyelets in case

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Hellen zei

Wat super mooi