Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 21 augustus 2019

Hondje Buster

Vandaag wil ik jullie graag mijn creatie laten zien met hondje Buster. Vanaf moment 1 was ik al verliefd op deze mal. Normaal ga ben ik niet zo van de mallen met allemaal kleine onderdelen. Durfde het niet aan om ermee aan de slag te gaan. Maar deze was toch wel een uitzondering. Helemaal toen ik hem cadeau kreeg voor mijn verjaardag.

Eenmaal aan de slag met Buster, was ik niet meer te stoppen. Er rolden verschillende hondjes tevoorschijn. Wat is dat ontzettend leuk om te doen. Van alle kleurtjes samen vormen toch elke keer weer een ander hondje. Je kunt de onderdelen op zoveel verschillende manier gebruiken, dat er telkens een totaal verschillend hondje tevoorschijn komt.


Het middelste hondje bovenaan heb ik zelfs bewerkt met embossingpoeder van WOW! Op die manier krijg je weer een heel ander hondje dan met alleen papier.
Nadat ik dus een hele groep hondjes had gemaakt, ben ik verder gegaan met de Dutch Doobadoo mal die precies hierbij past in combinatie met het super gave papier van Noor! Ook met allemaal hondjes. Hier is een basis set van en een set met plaatjes, teksten en labels.


Uiteindelijk alle spulletjes samen gevoegd en daar kwam de volgende super leuke creatie uit! Wat ben ik toch weg van deze mal! Er gaan zeker nog veel meer creaties volgen met deze mal.


Tot een volgende creatie weer!!!
Noor! Design - Mon Ami - Hond BusterNoor! Design - Paperpad A4 - WoofWoofNoor! Design - Paperpad A4 - Label/knipvellen set WoofWoofDutch Doobadoo - Dutch Card Art - WOEFJoy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - FijnFlorence - Kraft papier 300grams - 30,5 x 30,5 - 20 velNuvo - Deluxe Adhesive lijm - 60ML

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat een leuke kaart en geweldig al de Busters!! Groetjes Betha