Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 27 augustus 2019

Product promotie - Bloemen maken

Bloemen maken is HOT! Om jullie een idee te geven wat voor bloemen je kunt maken met de verschillende stansen heb ik een aantal door mij gemaakte bloemen op een rijtje gezet, samen met de gebruikte stans. En dit zijn nog maar een paar verschillende bloemen stansen, HobbyVision heeft nog veeeeel meer soorten van verschillende merken!
En bloemen stansen zijn heel veelzijdig: afhankelijk waar je ze mee maakt (papier/foam/stof/scrappapier) en welke kleuren en kleurmiddelen je gebruikt kun je nog veel meer verschillende soorten bloemen maken. 

Hieronder vind je linken naar de door mij gebruikte bloemen (klik op de foto en je komt gelijk op de juiste pagina). 

Van de meeste van deze creaties is ook een blogbericht gemaakt waar de hele creatie op staat. Voor wie het leuk vind zal ik de link van het juiste blog bericht onder de bloemenfoto's zetten.


Tip: Zet deze pagina bij je Favorieten zodat je hem snel weer terug kunt vinden!



Omdat ik de bloem niet vol genoeg vond in het midden, heb ik er nog een kleinere bloem in gemaakt met de 'Heartfelt Creations - Cut & Emboss Dies - Arianna Blooms'. Deze is binnenkort ook verkrijgbaar bij HobbyVision. Of gebruik hiervoor de Heartfelt Creations - Small Peony.
Of gebruik hiervoor de Heartfelt Creations - Small Peony.
Blogbericht

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben en ik weer wat inspiratie heb kunnen geven!
Bedankt voor het kijken!

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig, dank voor al deze mooie voorbeelden! Groetjes Betha

Annette zei

Een genot om naar te kijken!

Groetjes Annette