Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 30 augustus 2019

Cozy Evening

Hallo allemaal.

Deze keer laat ik een kaart zien gemaakt met het mooi Mintay Papier,  Cozy Evening.
Als basis ben ik begonnen met een stuk wit cardstock van 15 x 12 en dit heb ik beplakt met designpapier uit het grote paperpad. Daar bovenop een stuk designpapier van 12.5 x 9.5 en als laatste een reepje designpapier dwars erover heen. De randjes zijn allemaal gedistresst en wit gemaakt met gesso.



Dan is het tijd voor het leukste werk van een kaart maken, het versieren.
Uit wit cardstock heb ik de harten en een takje gestansd van StudioLight en die sierrand is van Marianne Design, de shaker Doily.


De stansjes en uitgeknipte plaatjes zo neerleggen totdat je het een leuk geheel vindt. Een strookje jute en wat besjes erbij, helemaal al leuk. Toch was er nog iets wat ontbrak, natuurlijk een bloem. Deze heb ik gemaakt van Flower Foam en op kleur gebracht met distress oxide. Daarna alles opgeplakt met Foamtape en een lijmpistool.



Rechts bovenin de hoek heb ik een reepje tekst geplakt dat ik uit een vel designpapier heb geknipt.
Al met al is het wel een leuke kaart geworden. Kan natuurlijk ook niet anders met dat mooie papier van Mintay.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.



Alle artikelen die ik heb gebruikt kun je vinden bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeelding te klikken kom je op de juiste plek in de webwinkel.

Marianne Design - Craftable - Shaker vierkant 2 Paperpad Mintay - Cozy Evening 30,5 x 30,5 cm - MT-COZ-07 Studio Light - Snowy Afternoon - Stansmal STENCILSA220 Stansmal Studio Light - Lovely Moments - STENCILLM214  Leane Creatief - Flower foam sheets a4 White Distress Oxides Ink Pad - Aged Mahogany Joy! Crafts - Foam tape 1,5mm  


6 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

roelie zei

Prachtig

Gr roelie

Ruža Tomašić zei

Ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man van mijn leven terug heb gekregen, ik wil de mensen in de wereld vertellen dat er online een echte spell caster is en krachtig en oprecht is, zijn naam is Baba Wale Wiseman, hij hielp Ik heb onlangs mijn relatie herenigd met mijn man die me gedumpt heeft. Toen ik contact opnam met Wiseman, heeft hij een liefdesbetovering voor me uitgesproken en mijn man die zei dat hij niets meer met me te maken had, belde me en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsspreuk, we zijn nu erg blij met onszelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Deze man is echt en goed. Hij kan je ook helpen je gebroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Neem contact op met deze geweldige man als je een probleem hebt met een duurzame oplossing
via e-mail: babaidadawiseman01@gmail.com
WhatsApp: +2348136951551

annonymous zei

Mijn man verliet me om bij een andere vrouw te zijn na 12 jaar huwelijk, hij reisde voor een zakenreis en wilde niet meer terug naar huis om bij zijn familie te zijn, ik zocht hulp toen ik Dr Ajayi tegenkwam, een krachtige spreuk caster. Ik legde hem mijn situatie uit en er werd onthuld dat mijn man betoverd was door de andere vrouw, daarom is hij thuis vergeten, Dr. Ajayi bezwoer en mijn man werd vrijgelaten uit de slavernij en ik ben blij dat hij weer thuis is na 3 jaar scheiding, als je hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met Dr Ajayi via whatsapp / Viber: +2347084887094 of je e-mail: drajayi1990@gmail.com

unknown zei

Goedenavond, ik was wat artikelen aan het lezen toen ik een opmerking tegenkwam over een krachtige spreukgebruiker genaamd Dr. Ajayi, ik ging door hevige emotionele pijn omdat mijn man geen tijd meer voor me had, altijd aan het praten over werk als hij buiten aan het genieten is zichzelf met andere vrouwen, heeft Dr. Ajayi een liefdesbetovering voor mij gemaakt en sindsdien kan mijn man niet zonder altijd elke gelegenheid aan te grijpen die hij heeft om aan anderen te bewijzen dat hij van me houdt, ik ben Dr Ajayi dankbaar voor de krachtige betovering voor de liefdesbetovering die hij voor mij maakte, als je het moeilijk hebt in je relatie en een blijvende oplossing wilt, raad ik je Dr. Ajayi aan omdat ik van hem heb geprofiteerd. Wees niet verlegen, want hij is erg vertrouwelijk en alles wat je met hem bespreekt is veilig. U kunt Dr Ajayi bereiken op Whatsapp: +2347084887094 of u e-mail: drajayi1990@gmail.com

Anoniem zei

Ik ben dokter Ilekhojie zo dankbaar, die mijn man terugbracht die me verliet voor een andere vrouw. Op dat moment verliet mijn man me, verloor ik alles en ging ik wekenlang niet naar buiten omdat we al meer dan 20 jaar samen zijn. Dingen veranderden toen een vriend me Dr. Ilekhojie WhatsApp-contact gaf. Ik stuurde hem een bericht en vertelde hem de pijn die ik doormaakte en hij vertelde me dat hij ons zal helpen bij het verzoenen. Hij vertelde me wat ik moest geven en hij was heel eerlijk en waarheidsgetrouw tegen me. Binnen 3 dagen belde mijn man, die al een week van huis is, om te vragen naar mijn welzijn en begon zich te verontschuldigen. Met dank aan dr. Ilekhojie die dit mogelijk heeft gemaakt. Neem contact met hem op voor hulp. Whatsapp +2348147400259 of e-mail gethelp05@gmail.com