Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 26 oktober 2019

Christmas in the Country - Envelopkaart

Vandaag wil ik jullie weer eens een nieuwe creatie laten zien. Deze heb ik in de vakantie al gemaakt maar was er nog niet aan toegekomen om hem ook op mijn blog te laten zien. Deze keer weer een iets uitgebreider project.

Voor de basis heb ik de super leuke Card Art mal Envelop schuin van Dutch Doobadoo gebruikt. Het designpapier wat ik heb gebruikt is van Prima Marketing - Christmas in the Country.


De envelop heb ik nagetekend op het Florence Offwhite cardstock en dit netjes uitgeknipt en in model gevouwen. Daarna heb ik alle delen designpapier netjes nagetekend en uitgeknipt. Langs de zijkant heb ik nog een mooie fijne randmal van Noor! Design gebruikt ter decoratie.

De envelop heb ik laten sluiten met een mooi stukje wit lint. 


Op de flap heb ik een mooie poinsettia geplakt die uit de Christmas in the Country lijn zit, zo heb je altijd bijpassende bloemen. Achter de bloementoef heb ik nog een Vintage Flourishes stans met besjes en een Mistletoe geplakt. Voor de rode besjes heb ik de Nuvo Drops Autumn Red gebruikt. Ook heb ik nog een mooie swirl achter de Poinsettia verwerkt.


Om het lintje aan de binnenkant netjes te verbergen heb ik een Puff sticker van een ijskristal en een tekst uit de lijn van Prima Marketing geplakt.

Verder heb ik op de voorzijde van de flap niet zoveel decoratie gedaan omdat het papier al zo mooi is. De tekst komt uit het paperpad en verder heb ik wat ijskristallen uitgestansd.


Als je de envelop helemaal openvouwt zie je de binnenkant. Op de middelste flap heb ik nog een mooie Doily stans van Noor! Design verwerkt. Daarop heb ik een kleine afbeelding geplakt die ik uit het designpapier heb geknipt. 


Op de onderste flap heb ik een leuk klein envelopje geplakt, hiervoor heb ik een stencil van Noor! Design gebruikt. Deze kun je zelf natekenen en netjes uitknippen. Ook hier heb ik weer wat ijskristallen ter decoratie opgeplakt.

Ook zie je nog mooie hulstblaadjes, deze zijn ook van Prima Marketing. Achter de hulstblaadjes heb ik de mooie filmstrip stans van Noor! Design geplakt.

De tekst December to Remember is gemaakt met een stempel van Elizabeth Craft Design.

Het is een redelijk uitgebreide envelop geworden ;-)  Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer wat inspiratie kan geven. Ik wil jullie allemaal weer ontzettend bedanken voor jullie bezoekje en de lieve reacties die jullie steeds achterlaten.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Prima Marketing - Christmas in the Country - Puffy Stickers 27pcs Prima Marketing - Christmas in the Country - Paperpad A4  Prima Marketing - Christmas in the Country - Flowers Merry Twilight (leaves) Prima Marketing - Christmas in the Country - Flowers Wonderland Nuvo - Crystal Drops - Autumn Red  Noor! Design - Scr@p! - Stencil Mini envelopes Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Winter Wishes - IJskristallen Noor! Design - Blauwe mal - Kantrand cirkelNoor! Design - Vintage Flourishes - Besjes Noor! Design - Vintage Flourishes - Mistletoe Noor! Design - Vintage Flourishes - Swirl Noor! Design - Vintage Borders - June Hemp cord  - 0,8mm x 100m - WhiteVaessen Creative - Ribbon 42mm - 10meter Vaessen Creative - Randpons - Fence Noor! Design - Little Happiness - Filmstrip Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn Elizabeth Craft Designs - Clearstamps - Winter Words Dutch Doobadoo - Dutch Fold Card Art - Envelop Schuin