Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 21 oktober 2019

Good Luck

Hallo Allemaal

Het is alweer mijn beurt om jullie iets te laten te zien op het blog
Deze keer heb ik een Art Journal Page gemaakt in het Art Journal van Art by Marlene en dit is het geworden.




Hoe heb ik deze gemaakt ,nu ik zal het proberen uit te leggen .
Ben begonnen met wat Gesso erop aan te brengen en daarna met een spatel er verschillende kleurtjes acrylverf die ik nog had erop te schrappen zeg maar ( ik hoop dat jullie begrijpen wat ik hiermee bedoel).
Daarna heb ik wat verschillende Masks gepakt van o.a Studio Light en Pronto en hiervan wat gedeeltes met dezelfde kleurtjes erop gedaan zodat ik wat structuur op de achtergrond kreeg .
ook heb ik nog wat stukjes Washi Tape van Art by Marlene erbij geplakt ,dit zit onder de huisjes en wat aan de zijkant.

Op de detail foto hieronder kan je dat een beetje zien
Het zijn o.a  die roze figuurtjes die je ziet.



Daarna heb ik er de stempel van de muur opgezet van Coosa Crafts met zwarte Archival Inkt en met een Mask van Studio Light en Paper Texture Paint van Finnabair de witte zeg maar streepjes en rondjes gemaakt.

Op de detail foto hieronder kunnen jullie dat een beetje zien


Toen was ik tevreden met de achtergrond ,ben alleen vergeten hiervan een foto te maken maar ik hoop dat het zo ook een beetje duidelijk is .

Tja en dan verder opbouwen natuurlijk ,dus heb ik het boekje met de Die Cuts van Art by Marlene erbij gepakt en daar wat figuurtjes uitgehaald en die erop geplakt.
Tenslotte nog een tekstje erbij gedaan en de randen van de pagina iets zwart gemaakt .
het eindresultaat hebben jullie bij de eerste foto kunnen zien .
Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven en tot de volgende keer maar weer.
Groetjes Janny

Hieronder wat linken  ,als je hierop klikt kom je gelijk bij het goede artikel in de webwinkel.

Studio Light - Art by Marlene - Ringband Journal 03 (19x25 cm) Studio Light - ART BY MARLENE 2.0 - Washi Tape 01Studio Light - Washi tape black/white - Essentials nr.01Studio Light - Fantasy Collection - Mask stencil MASKFC19Pronty by Julia Woning - Stencil A4 Grunge Circle 2   Clearstamp Coosa Crafts - Wall COC-040Studio Light - Art by Marlene - Stansblok A5 - 04Finnabair Art Extravagance - Paper Paste - 250mlRanger - Archival inkt - Jet BlackNuvo - Mixed Media Spatels - 2 stuks