Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 4 oktober 2019

do more of what makes you happy

Hallo allemaal,

Eindelijk mogen we het vertellen, 
 Jenine Siemerink komt met een hele mooie 
lijn in samenwerking met Studio Light.

Zo geweldig leuk om het vanaf het begin een beetje mee te mogen maken.
Zo zag ik er steeds een beetje meer van wat er allemaal ging komen, en het ene was nog mooier dan het ander. Het nadeel was, dat het nog een behoorlijke tijd alleen achter de schermen besproken mocht en kon worden. Maar inmiddels staat de gehele lijn in de Pre-order van de webwinkel
en kan je het bekijken en bestellen.

Ik mocht al met de mooie lijn aan de slag en mijn eerste creatie er mee
is een pagina in mijn art journal.



Ik ben begonnen met het opzetten van kleuren distress oxide inkt.
De kleuren die ik er voor gebruikt heb zijn:
Tumbled glass - bundled sage - antique linen.
Met een Picket Fence borstel heb ik de kleuren op het papier gezet.
Daarna nog de 3 kleuren op mijn sheet geduwd en er iets water op gesprayd 
Daar heb ik de pagina doorheen gehaald en goed laten drogen.


Daarna heb ik er het ricepaper op geplakt.
Het deel wat ik wilde gebruiken heb ik langs de rand wat nat gemaakt met een penseel en daarna uitgescheurd. Met de Liquitex heb ik het op de pagina geplakt.
Daarna heb ik de ronde mask erop gelegd en ben daar met distress inkt oxide antique linen overheen gegaan. Met de Cadence Dora Hybrid metallic en de mask met de steentjes heb ik er wat glans aan toe gevoegd en met een blauwe stempelinkt wat swirl en muziek noten stempels op gezet.
Met de Cadence Vintage legend nog wat accenten aangebracht met een siliconen spatel
en wat gespetterd met een witte posca pen.
Als allerlaatste nog langs de randen wat Distress paste van Cadence in het zwart en de 
tekst stickers er op geplakt.

Deze pagina vond ik nu mooi genoeg en zit netjes in mijn art journal.




Distress Oxides Ink Pad - Broken China PRE-ORDER 2 - Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Rice Paper A4 - 02 Studio Light - Art by Marlene - Ringband Journal 03 (19x25 cm) Posca Verfmarker - Medium Conische Punt 2.5 mm - WitNuvo - Mixed Media Spatels - 2 stuks


3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Anneli Jäätteenmäki zei

Mijn man Wim Schaefers vertraagde met de liefde van mijn leven na een enorm gevecht. Hij zei dat het voorbij was tussen ons en dat hij me nooit meer terug zou nemen nadat ik verschillende dingen met hem had gestopt. Ik realiseerde me eerst dat hij de liefde van mijn leven was nadat ik hem verloor.
Ik wil hem terug, maar ik wil hem ook niet nog een keer pijn doen. Ik weet niet zeker hoe ik hem zelfs terug kan krijgen, het lijkt erop dat hij zijn leven voortzet. jaren van afscheiding, liet ze achter, ze getuigde dat een spirituele genezer, Osagiede genaamd, voor haar een betovering luncht. Ik stuur ook een e-mail naar Dr. Osagiede om me te helpen mijn ex-liefdespartner terug te krijgen, ik leg al mijn huwelijksproblemen aan hem uit en Dr.osagiede beloofde me mijn ex-man terug te geven binnen twee dagen na het spellen van gebed en opgeofferd om de liefde te charmeren, probeerde ik, ik voorzag in alle liefdesspreukartikelen en materialen die van mij nodig waren, er werd mij gezegd middernachtgebed uit te voeren. Twee dagen na het eerste gebed was ik verrast dat het precies was zoals Dr. Osagiede me beloofde dat mijn ex me op een mobiele telefoon zou bellen om me te verontschuldigen, mijn man Aslund belde me op met een onbekend nummer, hij vraagt ​​om excuses en maakt een afspraak om af te spreken. we zagen elkaar vaak in dezelfde week, liefde betovering werd voor mij gelanceerd in de Dr. Osagiede Tempel alles werd voor mij gedaan, het werkt naar mijn beste. Ik ben vandaag blij dat we als gezin gelukkig samenleven. ik ben dankbaar. dankzij deze geweldige man Osagiede. Aanvankelijk had ik de angst voor twijfel, maar ik probeer het en het werkt naar mijn beste. Ik weet zeker dat dit ook voor jou werkt om verloren liefdesrelaties met je partner te herstellen. email dr osagiede op zijn persoonlijke email op: doctorosagiede75@gmail.com of whatsapp op +2349014523836

Debby Kuster zei

de tekst is helemaal waar....de creatie ook super