Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 28 oktober 2019

Time to relax

Hallo allemaal,

Bloemen maken blijft toch leuk om te doen.
Deze heb ik gemaakt met een set die een tijdje terug in de winkel binnen kwam van
Crafters Compagnion - peony


Ik heb de bloemen uit flowerfoam gestanst en op kleur gebracht met Versamagic stempelinkt.
Daarna heb ik ze een klein beetje warm gemaakt en in elkaar gefrommeld. Daarna met de dikke bolpen wat gevormd en van klein naar groot op elkaar gestapeld.
In het midden heb ik er de meeldraadjes door gehaald.

De basis is een vierkante groene kaart met daarop designpapier van Craft&You-sweet time
Onder de bloemen heb ik de mooie doily stans van Crafters compagnion verwerkt en diverse
takjes die ik  uit groen cardstock had gestanst

Verder heel simpel gehouden met nog een tekst sticker uit het boekje van Jenine`s collectie.


Gemini - Flower Foam Concept - Cutting Die Elements - PeonyGemini - Flower Foam Concept - Cutting Die Elements - Traditional Doily & BorderGemini - Flower Foam Concept - Meeldraden Natural White (400 stuks)Gemini - Flower Foam Concept - Flower Forming Foam - WhiteGemini - Flower Foam Concept - Moulding Ball SetCraft & You Design - Sweet Time - Paperpad 15,2 x 15,2 cmStudio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Stickerboek A6Sizzix - Accessoiry - Lijmpistool 7mm

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Mooie kaart en prachtige bloemen! Groetjes Betha

Hellen zei

Gave bloemen en zoals gewoonlijk van jou weer een ontzettende mooie kaart

Marjeta zei

Wonderful card. Your flowers are amazing.