Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 28 juli 2020

Facebooklive - Mini album Stamperia

Lieve lezer(es),

Een mini album maken.... het leek me zo onwijs moeilijk! 
Een tijdje geleden kocht ik de mini album stans van Crealies en ik besloot om deze (best eng) tijdens een FB Live uit te proberen. Dat lukte! Met dit album als resultaat;





Ik gebruikte zwart cardstock als basis en Stamperia Seaworld papier als designpapier. De stans is van zichzelf 16,5 cm hoog, ik heb er zelf 14 cm brede bladzijden van gemaakt en ik heb de hoeken met de ticketpons van Vaessen geponst. Ook heb ik van de bladzijden pockets gemaakt en daar labels in gedaan. Geweldig leuk effect!

Hier is het filmpje:

De conclusie is dat het supermakkelijk is om zelf een album te maken met de mini stans omdat je zelf niets hoeft uit te rekenen. Heerlijk!

Tot de volgende keer,
Liefs, Reanna

Gebruikte artikelen:

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Miranda Slagboom-de Groot zei

Dat ziet er prachtig uit.
Groetjes Miranda