Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 1 juli 2020

Rice above the storm and you will find the sunshine

Deze keer wilde ik jullie een Art Journal pagina laten zien die ik gemaakt heb met allerlei artikelen uit de lijn van Jenine's Minful Art Collection.
Dit is het geworden .


Hieronder komen wat foto's met de beschrijving hoe ik het gedaan heb .

Hier is het begin van de achtergrond die ik gemaakt heb met Bister ,dit heb ik erop gestrooid nat gespoten en toen wat laten lopen


Daarna heb ik er stukjes  Rice Paper RICEJMA06 en 22 opgeplakt zoals jullie hieronder kunnen zien .

Toen heb ik er wat stempels bij gepakt van de set  STAMPJMA02 en 09 en deze erop gestempeld met bruine Archival Inkt.
Dit is weer op de volgende foto te zien .


Weer verder gegaan want zo was het nog niet helemaal naar mijn zin
Heb er een stukje Cheesecloth bijgeplakt en er wat witte spetters opgemaakt wat weer op de volgende foto te zien is.


Toen was hij naar mijn zin en kon ik er de Die Cuts uit het STANSBLOKSL91 met Jenine's Mindful Art Collection bij gaan plakken nadat ik langs de randjes wat Gesso had aangebracht .
Ook heb ik er nog een paar stukjes Film strip bijgeplakt dit is van Tim Holtz.
Het resultaat van dit alles is dus de eerste foto die ik jullie heb laten zien .
Hoop dat ik jullie zo weer wat inspiratie heb kunnen geven .
Tot de volgende keer maar weer.
Groetjes Janny

hieronder staan nog wat linken naar de webwinkel.
Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Rice Paper A4 - 06Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection 3.0 - Rice Paper A4 - 22Studio Light - Stansblok A4 - STANSBLOKSL91 - Jenine's Mindful Art CollectionStudio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Clearstamp A6 - 02Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection 3.0 - Clearstamp A6 - 09 (Quotes)American Fiber Purewipe - Cheesecloth / KaasdoekTim Holtz - Filmstrip ribbonRanger - Archival Inkt - AcornPowertex - Bister - Yellow 30grPowertex - Bister - Neutral Bruin 30gr