Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 31 juli 2020

Facebooklive - Schilderijkaart

Lieve lezer(es),

Een kaart als schilderij, het kan zeker! 
Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van het Beauty Restless papier van Craft O'Clock en een essential stans van Studio Light (de bloem).


De rand is in hoogtes opgebouwd, moeilijk te zien op de foto maar in het echt des te leuker.


Eerder maakte ik ook een schilderijkaart, maar dan met het papier van Jenine's Mindful Art collection, ook de roos en het crackle stencil is van deze collectie:


Hoe ik deze kaart heb gemaakt zie je hier:

Veel kijkplezier en mocht je zin hebben om ook zo'n kaart te maken, dan ook veel knutselplezier!
Liefs, Reanna

Gebruikte artikelen:

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooi! Groetjes Betha

annemieke zei

Ontzettend leuke kaart maar klopt het dat ik onder ‘hoe ik deze kaart maak zie je hier’ niet zie?