Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 29 juli 2020

Worry less live more

Hoi allemaal!
Deze keer ben ik weer aan de slag gegaan met de Happy Moment serie. Echt een favoriet op dit moment. De kleuren spreken mij enorm aan!


Als basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze heb ik eerst op de grootste maat uit wit cardstock gehaald. En daarna een formaat kleiner uit design paper. Vervolgens heb ik hem nog een keer een maat kleiner uit wit cardstock gehaald, en nog een maat kleiner uit design papier. De laatste 2 kan je dan een slag draaien en over de eerste 2 lagen plakken. 
Op de achtergrond heb ik verschillende formaten papier gebruikt uit de 2 kleine paperpads. Je kan deze 2 heel goed combineren, want de kleuren komen elke keer terug. 
vervolgens heb ik verschillende afbeeldingen uit het stansblok gebruikt. De bus heb ik wat naar voren laten komen door en glue dots onder te doen. Zo kan je er nog wat details achter weg laten komen. De camera is een stansmal die samen met 3 kleine stempeltjes te combineren is. 

Nuvo - Deluxe Adhesive lijm - 60MLStudio Light - Happy Moments - Cutting stencil BASICSDCHM42Studio Light - Happy Moments- Scrappapier 30,5 x 30,5 cm - SCRAPHM87 Studio Light - Happy Moments - Paperpad 15,2 x 15,2 cm - PPHM148Studio Light - Happy Moments - Paperpad 15,2 x 15,2 cm - PPHM147Studio Light - Happy Moments- Die-Cut block 15,2 x 15,2 cm - EASYHM663Florence - Cardstock Texture - KleurenwaaierPaper Distresser - Tim Holtz