Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 15 juli 2018

bloemendoosje

Goedemorgen allemaal op deze mooie zonnige zondag!
Vandaag laat ik een doosje zien van Dutch Doobadoo.
Normaal ben ik eigenlijk meer van de albums,
maar soms is he ook gewoon leuk eens wat anders te maken.
Aangezien mijn dochter niet gauw op de foto wil en nu eindelijk eens leuk poseerde met oma,
heb ik voor haar dat doosje gemaakt die ze leuk kan neerzetten.

Het doosje is vrij simpel om te maken en heb je eigenlijk ook zo klaar,
Ik heb het mooie papier van Craft O´Clock gebruikt en wat natuurlijk ideaal is,
is dat er al leuke tekstjes en labels bij zitten.
een lintje en wat parels maken het geheel af.
ook de bloemen heb ik van hetzelfde papier gemaakt.
ik doe 4 bloemen op elkaar, splitpen erdoor, en nat maken!
even in elkaar kreukelen en laten drogen.
Zo heb je altijd iets dat bij je papier past.

Bedankt voor het kijken en een fijne dag!


Dutch Doobadoo - Dutch Box Art - Selfclosing Box   Scrappapier Craft-O-Clock - Ladies & Gentlemen - 03  Scrappapier Craft-O-Clock - Ladies & Gentlemen - 04 Scrappapier Craft-O-Clock - Ladies & Gentlemen - 01   Craft-O-Clock - Die-cuts - Ladies & Gentlemen  Cardstock Pion Design - Pion Design Palette - Black 1  Vaessen Creative - Love It - Brads 8mm x48 roundCouture Creations - Premium Adhesive Pearls 3mm / 206 stuks - Snow WhiteStudio Light - Stansmal - 3D Flowers nr.94 

2 opmerkingen:

Dora zei

Super mooie doosje! Mooi versierd.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg mooi! Groetjes Betha