Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 27 juli 2018

Chipboard kaart

Hallo allemaal,

Morgen nog een dag en dan is de winkel 2 weekjes dicht.
Ik schrijf dus week(jes)  maar het kan voor sommigen onder ons best lang zijn ;)

Maar tijdens onze vakantie blijft het blog gewoon door gaan en kun je nog allerlei leuks bekijken.
Bestellingen die je eventueel in onze vakantie hebt gedaan, zullen op orde van binnenkomst worden behandeld.  en we gaan dan ons uiterste best weer doen om het zo snel mogelijk bij jullie te laten bezorgen. 

Verder wil ik ook nog even kwijt hoe leuk ik het vind dat er zoveel klanten in de winkel waren, die er  vaak ruim 2 uur voor in de auto hebben gereden. Ondanks de hitte die we hebben gehad !!
De reacties van "oooh dit is een snoepwinkel"  waren ook super om te horen ;)

Ik denk dat wij, als personeel,  onze taalknobbel nog maar weer wat voor de dag moeten toveren want we hebben de laatste weken als in diverse talen gecommuniceerd met de klanten.

Maar goed, ik ben hier nu natuurlijk om jullie weer een creatie te laten zien hihi

Deze keer ben ik eens met gesso, inktspray`s en frutsels aan de gang geweest,
Dit alles heeft deze kaart als resultaat gegeven:



De basis is een stukje chipboard van Dutch Doobadoo van 10 x 20 cm.
Hierop heb ik eerst witte gesso gedaan.
Dit even met een heattool gedroogd en vervolgens heb ik er inktspray over gesprayd van 
Lindy`s. De bougainvillea Fuchia. Dit is een redelijk fel roze kleur en dit heb ik lichter gemaakt door er met een gewoon stuk papier overheen te deppen zodat de kleur wat in de gesso trok en dus lichter werd. Daarna ben ik er met een maks van Dutch Doobadoo en structuurpasta de blokjes op gaan maken. De structuurpasta is wit, maar doordat er de inktspray onder zit, trekt het iets roze door,

Daarna kon het pimpen beginnen. Als eerste heb ik er aan de linkerkant een taartkleedje op geplakt.
Daarna een fel roze touw, wat ik met brads heb vast gestoken.
Met de transparante structuurpasta heb ik er een stukje wondgaas op geplakt en in de lengte twee strookjes ribbelkarton, waar ik wat witte gesso op heb gesmeerd.

De volgende stap was het plakken van de rietjes, de bloemen, een strikje en de greyboard gears.
Daarna nog een paar takjes in het groen en als laatste twee kleine woordjes tekst.

De randjes van de kaart heb ik ook nog voorzien van wat witte gesso en  toen was hij voor mij vol genoeg ;)

Ik hoop dat ik jullie hiermee weer wat inspiratie heb kunnen geven en mij rest dan nog
jullie een fijne dag verder te wensen en graag tot gauw,


Liefs Janet


Dutch Doobadoo - Dutch Greyboard Art - Gears A6  Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Chicken Wire  Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml  Dutch Doobadoo - Texture Paste Transparant Dutch Doobadoo - Structure Paste Smooth - 250ml  Dutch Doobadoo - Heat Resistant Craft mat - 50 x 40 cm



Lindys Stamp Gang - Starburst - Bougainvillea Fuchsia  Tim Holtz - Idea-Ology Spiral Bound Sticker Book - 4.5  Noor! Design - Vintage Flourishes - Besjes  Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A5 - Fijn  Bloemen - Scrap-Unlimited - Floor - Turquoise 

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg mooi!! Groetjes Betha