Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 31 juli 2018

Romantisch Mixed Media Canvas 'The Roses'



Hoi allemaal, 
Vandaag is het weer mijn beurt om jullie iets leuks te laten zien.
Dit keer maakte ik dit romantische canvas.
Ik heb een groot canvas doek van 30 bij 40 cm gebruikt.




De prachtige mulberry rozen zijn fantastisch om te gebruiken op dit soort projecten. Maar je zou natuurlijk ook prima de bloemen van Prima Marketing of 49 & Market kunnen gebruiken.


Ik vind de Finnabair Mechanicals echt geweldig, vooral deze mooie hartjes. Die komen altijd wel van pas. Ik gebruikte verder nog stukjes kant in combinatie met de Hard Sealer van Joy om een leuke structuur te creëren. 


Ik maakte er ook weer een video van die je op mijn kanaal kunt bekijken.
Hier zie je stap voor stap hoe ik dit canvas heb gemaakt.


Onderaan dit bericht vind je een lijst met alle gebruikte materialen, waaronder de verschillende mediums die ik heb gebruikt. 


Leuk hoe je bij zo'n canvas als dit telkens iets nieuws ontdekt omdat het zo'n verzameling van allerlei moois is. Ik heb er ook echt veel plezier in gehad om dit te maken :)!

Leuk dat je even langskwam op ons blog en ik wens je nog hele fijn dag!





Geen opmerkingen: