Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 3 juli 2018

Album Stamperia en Pen en Ink

Hallo allemaal,
Zoals jullie misschien wel gezien hebben, zit de eerste workshopdag van
dit album, Pen & Ink er op. Het was een gezellige dag waar we in alle rust een mooi
basis album hebben gemaakt.  

Nu is deze workshop nog een keer op herhaling, en dat is a.s. zaterdag 7 juli.
Lijkt het je nu ook leuk om dit album te maken, met aan twee kanten pagina`s en
een doosje onderin om extra foto`s of andere dingen in te bewaren, geef je dan nog
snel op, er zijn nog een paar plekjes.

En wat zo leuk is, als je deze workshop hebt gedaan. krijg je het patroon mee waarmee je later er ook nog 1 in een andere kleurstelling kan maken.  Of, mocht je dit pen en ink designpapier helemaal niet mooi vinden, maar het album wel, dan is er altijd wel iets te overleggen qua papier.

Je kan je HIER opgeven.

Workshop - Scrappen Photobox Pen & Ink - Zaterdag 7 juli


En zoals ik net al schreef, je kan er natuurlijk ook een ander album van maken.
Dit is al mijn derde, en dit keer heb ik hem in lichte kleurtjes gemaakt.


De bovenkant, het deksel, heb ik voorzien van diverse bloemen en frutsels.


De voorkant heeft een sluiting, die je ook krijgt bij de workshop.
Verder heb ik er parelsnoer op geplakt en natuurlijk designpapier.
Dit designpapier van Stamperia, Een mooi stevig designpapier met romantische rozen er op.


En hier de binnenkant. Bij deze heb ik zelfs een doosje en een pocket achterin gemaakt.
Zo kan ik er nog meer in kwijt :)

Met de TAB punch heb ik aan de pagina`s tabjes geplakt, en nu is het nog voorzien van foto`s.
Maar dat zal t.z.t ook nog wel komen. Ik ben ik elk geval al weer blij met zo`n mooi album.


Paperpad Stamperia - 30,5 x 30,5 cm - Shabby Rose  CraftEmotions - Kraft Cardstock - Krijtwit A4 Joy! Crafts - Tacky Tape 6mm  We R Memory Keepers - Tab Punch   Parelsnoer - wit - 2,5mm

1 opmerking: