Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 26 juli 2018

Prima Ballerina kaart

Vandaag een kaartje voor de jarige dochter van mijn vriendin. Zij zit op ballet dus wat is toepasselijker dan een kaart met het Noor! Design - Paperpad A4 - Prima Ballerina.  
De basiskaart is gemaakt van lichtblauw cardstock met daarop een witte cardstock mat.  Daarop heb ik twee verschillende maten design papier rechthoekjes geplakt die ik met een distress tool ruw gemaakt heb.


Haar naam en leeftijd heb ik gemaakt van roze en wit cardstock met de leuke Noor! Design - One of a Kind - Alphabet en Cijfers banners set. Zo kun je je kaart super persoonlijk maken. De banners heb ik met foamtape verhoogd opgeplakt.


De banners ‘hangen’ aan een blauw lintje met aan beide uiteinden een bedeltje geregen. Dit was een wit satijnen lintje die ik met een Copic Marker de juiste kleur heb gemaakt. Zo heb je altijd een bijpassend kleurtje lint.


De ballerina heb ik met een strookje wit tule een ‘rokje’ gegeven.


Uit de Studio Light - Embossing Die Cut Stencil - Essentials nr.100 set heb ik de banner gesneden uit hetzelfde designpapier. Hier heb ik met Distress Oxide - Vintage Photo een tekst gestempeld uit de CraftEmotions - Clearstamps A6 - Bullet Journal - Tekst diversen. Door de gaatjes nog een lintje geregen in dezelfde kleur.


Bedankt voor het kijken graag tot een volgende keer!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl Als je op het plaatje klikt, kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Noor! Design - Paperpad A4 - Prima Ballerina Noor! Design - One of a Kind - Alphabet banners setNoor! Design - One of a Kind - Banner cijfers CraftEmotions - Clearstamps A6 - Bullet Journal - Tekst diversen 5-10mm 
Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue Ultrafine tip - Glue applicator (2 stuks) Vaessen Creative - Papiersnijder + riller - 30,5x15,2cm - 12x6 Paper Distresser - Tim Holtz Joy! Crafts - Foam tape 2mm  Distress Oxides Ink Pad - Vintage Photo

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel leuk! Groetjes Betha

Ellen zei

Superleuk deze kaart!