Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 22 juli 2018

Do what you love...

Do what you love, een tekst die eigenlijk wel heel erg mooi is!! Vandaag wil ik jullie een Mixed Media tag laten zien waarbij ik gebruik heb gemaakt van de Art by Marlene lijn van Studio Light.



De basis is een grote tag uit deze lijn, daarop heb ik verschillende soorten collage paper geplakt met Modpodge.

Wil je weten hoe de opbouw van zo'n tag gaat? Ik heb een soortgelijke tag gemaakt tijdens een LIVE uitzending:




Voor de tag heb je eigenlijk niet zo heel veel verschillende dingen nodig. Ik heb de opbouw gedaan met de Die-Cut plaatjes uit het A5 stansblokje. Verder heb ik nog wat gestempeld op de achtergrond met Versafine Clair Nocture (zwart) en met de Hero Art Hues Unicorn (wit) Hierbij heb ik de mooie Cling stempels uit de Art by Marlene lijn gebruikt.

Voor heb ik met de Texture Paste Graphite nog wat structuur aangebracht op de achtergrond, hiervoor heb ik 1 van mijn favoriete masks van Dutch Doobadoo gebruikt. Dit Graphite Texture Paste heeft een super mooie glitter erin verwerkt zitten, jammer genoeg kun je dat op de foto niet zien.

Als finishing touch heb ik nog wat schaduw aangebracht met de Faber Castell Pitt stift en wat doodles gemaakt met de Signo Uniball Black & White.

Zou je ook graag zo'n tag willen maken om te kijken of dit ook iets voor jou is? Tijdens de Studio Light Workshopdag op zaterdag 8 september ga je bij 1 van de workshop deze tag maken (naar eigen idee).

Meer info over de workshopdag vind je hier:



https://www.hobbyvision.nl/detail/2047544/studio-light-workshopdag-zater.htm


Ik wil jullie allemaal weer ontzettend bedanken voor jullie bezoekje en de lieve reacties die jullie steeds achterlaten.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Stempelinkt Versafine - Clair Ink Pad - Nocturne Studio Light - ART BY MARLENE Signature Collection - Tags 01 Studio Light - ART BY MARLENE - Cling Stamp Background 12 Studio Light - ART BY MARLENE - Cling Stamp Bloemen 05Studio Light - ART BY MARLENE - Stansblok A5 Studio Light - ART BY MARLENE - Stansblok A5 01  Papermania - Basics heattool - Pink (European Plug) Nellie Snellen - Heat Resistant mat / Craft sheet  Faber Castell - PITT stift - Artist Brush zwartUni-Ball Signo -  Broad Point Gel Pen - Black Mod Podge - Matte Finish Studio Light - ART BY MARLENE - A4 Collage Paper 02 Finnabair - Art Extravagance - Texture Paste 8.5oz  Hero Arts - Pigment Ink - Unicorn Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Triangles