Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 4 januari 2017

Beautiful flowers

Vandaag is het mijn beurt om weer iets te plaatsen op het Sizzix blog. (hier kan je de originele blogpost vinden: http://www.sizzix.co.uk/blog/tattered-florals/)

Dit keer ben ik aan de slag gegaan met de prachtige Sizzix stans Tattered Florals. (Let op, Dit is een Bigz Die, dus niet geschikt voor o.a. de Trouvaille. Wel geschikt voor de Big Shot, Ebosser, Cut 'n Boss, Press Boss etc).

Deze bloem is wel echt super gaaf hé? 


Als je deze stans door de machine haalt heb je 4 verschillende maten bloemen. Ik heb 2x de stans uitgedraaid en alle 8 bloemen verwerkt in deze bloem.

Om de blaadjes mooi in vorm te krijgen heb ik de Flower Shaping Tool kit van Joy! Crafts gebruikt. Aan de randen heb ik wat Crackle Paint White gesmeerd.

In het midden wat leuke parels geplakt.


Achter de bloem heb ik nog wat bladeren verwerkt, ook gemaakt met een Bigz Die van Sizzix, de Tattered Leaves. Bij de bladeren heb ik de randen bruin gemaakt met Distress inkt Gathered Twigs.

Achter de bloementoef heb ik nog de Sizzix Framelits Labels verwerkt en ook de Doily 2. Dit zijn wel dunne stasmallen die voor alle machines geschikt zijn.

Het prachtige papier wat ik heb gebruikt is van Maja Design - Vintage Romance.


Hier nog een close-up van de bloem om te laten zien dat hij er echt iets hoger op licht.

Voor de afwerking van de kaart heb ik nog wat lintjes gebruikt, metalen hoekjes, parellint/kant en wat losse parels.

Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Sizzix - Framelits Die Set - Tag Collection  Sizzix - Bigz Die - Tattered Florals Sizzix - Thinlitz - Tim Holtz Doilie 2 Scrappapier Maja Design - Vintage Romance - She`s my Lady Decoratie hoekjes antiek zilver/koper 7 DecoArt Media - Crackle Paint White Joy! Crafts - Flower Shaping Tool kit 4 st Joy! Crafts - Flower Shaping Tools Molding Mat Prima Marketing Distress tool Distress Inkt - Gathered Twigs

2 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Prachtige kaart, en die bloem
is wel heel erg gaaf ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD}

Diana zei

Wat een mooie kaart! Prachtig gemaakt!
Fijne dag