Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 12 januari 2017

Boodschappenlijstje Scrap 'n Chat 19 januari 19.30 uur

Hallo allemaal,

Op donderdagavond 19 januari hebben we weer een gezellig Scrap 'n Chat. 


Dit is de link naar onze Facebook Groep:

https://www.facebook.com/groups/HobbyVision/


Dit is het boodschappenlijstje wat je alvast klaar kunt zetten:

Cardstock:

24 x 22,5 cm

10 x 13 cm

Designpapier:

4x  5,5 (b) x 7 cm (h)

11,5 (b) x 14,5 cm (h)

9,5 (b) x 12,5 cm (h)

11,5 (b) x 7 cm (h)


Als je het leuk vindt, een plaatje of stempel.


Verder heb je nog basis dingen nodig zoals een lineaal, potlood, snijmes, rilpen, schaar. Als je een ril score bord hebt, kun je die ook gebruiken. En dan natuurlijk versieringen.

We hopen dat jullie weer gezellig mee doen!

Liefs,


6 opmerkingen:

grietje52 zei

altijd heel leuk

Unknown zei

heb alles opgeschreven ,ga mee doen
hoe groot mag het plaatje of stempel zijn

lenywim35 zei

Heel leuk weer, probeer er zeker bij te zijn. Zal laptop gebruiken, woensdag j.l. ging PC aan de rol.

Unknown zei

Lijkt me heel leuk. Waar kan ik de chat op komen. En hoe groot moet het plaatje en de stempel zijn? Ik ben echt heel erg nieuwsgierig.

Odette's kaartenhoekje zei

Wat super weer ... Ik ga mee doen hoor want vind het altijd zo gezellig en leuk !

Doris knippenenplakken zei

Leuk leuk ...ik doe graag weer mee !