Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 8 januari 2017

koekjes bakken

Hallo allemaal,

Wat zijn er toch veel leuke Card Art modelletjes van Dutch Doobadoo.
Zo kwam deze mixer in november uit. En hier ben ik mee aan de slag geweest.


Allereerst heb ik de basis uit kraft getekend en geknipt.
En deze voorzien van designpapiertjes van Noor!Design - afternoon tea.
Hier staan leuke patroontjes op van cup cake`s die ik wel passend vond bij de mixer.


De vlaggenlijn van Noor!Design mocht ook niet ontbreken.
Ik heb er HOERA opgeplakt met kant en klare plakletters.


En een oudere Magnolia stempel heb ik ingekleurd met zowel Zig clean color brush, als de Molotow aqua markers. Deze gaan prima samen ;)

En de Magnolia heb ik voor een taart geplakt die ik uit wit cardstock heb gestanst.
En na het embossen heb ik het cardstock in de mal laten zitten. De openingen/embos delen heb ik voorzien van Versamark inkt en na het uit de mal halen heb ik er embossingpoeder op gestrooid.
Even de heattool erop en de taart heeft een mooie versiering.
Verder heb ik er nog een bloementoef op verwerkt want die mag bij mij bijna nooit ontbreken op een creatie ;)

Ik wens je nog een fijne dag verder en graag tot gauw,

En deze producten heb ik erbij gebruikt.
Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Kitchen AidZIG - Clean Colors - Real Brush - FL. Yellow  Noor! Design - Paper Bloc 15 x 15cm - Afternoon Tea Noor! Design - Cutting Die - Party FlagsKraft cardstock AtBelle - 300 grams - 20 vel - 30,5 x 30,5 cm Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Let`s Party - Taart Papermania - Basics heattool - Pink (European Plug)  WOW Embossingpoeder - White Twinkle 


Geen opmerkingen: