Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 12 januari 2017

Winter

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik heb gemaakt samen met mijn vriendinnen tijdens een heerlijke knutselweek. 


 Ik heb de tent card weer gebruikt van Dutch Doobadoo.


De mooie kerstbloemen zijn van Mariannedesign.



De leuke bambi's zijn van Noor! Design en de kerstbomen van Leane.



Gewoon leuk om te maken. 


Dit is mijn kaartje voor vandaag. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe.



Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Tent Noor! Design - Paperpad 15 x 30 cm - Let it Snow Noor! Design - Vintage Flourishes - Hertjes Marianne Design - Creatable - Petra`s Poinsettia`s Marianne Design - Creatable - Petra`s Twigs
Joy! Crafts - Cardstock 15 x 30 cm - Metallic WitJoy! Crafts - Cardstock 15 x 30 cm - Metallic Donker groen 

3 opmerkingen:

Joke zei

Dit is schitterend, wat een mooi winters tafereeltje.
Groetjes Joke

ellyscard creatief zei

Prachtige creatie.

Dora zei

Prachtig