Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 23 januari 2017

Winterse kaart Noor!Design Sol en DEMO 28 januari

Goedemorgen allemaal !!!

Afgelopen dinsdagavond was er in de Facebook groep van Noor! Design een Sol (Scrap Online), deze keer gegeven door Ineke Bezemer.

Ook ik heb natuurlijk gezellig mee gedaan.

Ineke heeft alle hints online gezet, deze kun je HIER vinden.



Ik ben met het papier "Dirty Pastels" van Noor! Design aan de slag gegaan.
Ik ben helemaal verliefd op deze ietwat vintage kleuren.

Aan de zijkanten heb ik de mooie randmal Vintage Border 1 van Noor! Design gebruikt, ook deze heb ik uit roze karton gestanst.

De rechthoekige mal van Noor! Design heb ik eerst uit roze karton gestanst, hierna heb ik dit zonder te stansen ... dus alleen embossen ... nogmaals gedaan met blauw karton, deze heb ik naderhand uitgesneden.
Hierop heb ik het vintage plaatje geplakt.

Dit heb ik ook gedaan met het bijpassend hoekje, hierop heb ik een strik gedaan van organza lint.


Links heb ik een bloementoefje gemaakt met de nieuwe bloemenstans/stempel "Crafty Coctail Flowers 2" van Noor! Design.
Ik heb gestempeld met Versafine - Mini - Smokey Grey.

Hierbij heb ik gebruik gemaakt van de vintage flourishes stans swirl/takje (blauw) en de blaadjes blad 1 (groen).

De tekst heb ik gestempeld en hier vervolgens een banner van gemaakt.

Op het onderste gedeelte heb ik deze takjes nogmaals gebruikt.
Hierop heb ik nog een Postage stamp gedaan.

Zo ... dat was het even voor vandaag hahaha .... als je zin hebt om deze easelcard ook te maken, ga dan snel naar het Noortje Design team blog, want hier staat precies omschreven hoe je deze easel card maakt.

Volgende week ben ik bij HobbyVision in Rijssen, daar geef ik een demo met de nieuwe artikelen van Noor! Design en Dutch Doobadoo.

IMG-1304 - Groot

Misschien zie ik je dan ????

Ik wens jullie nog een hele fijne zondag toe.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl



Noor! Design - Blauwe mal - Kader met afgeronde hoekjes   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Vintage Borders - Rand 1   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Leaves blad 1 Noor! Design - Vintage Flourishes - Swirls/takjesNoor! Design - Cutting & Embossing stencil - Postage Stamps   Noor! Design - Clear stamps - Banner text   Noor! Design - Stamp + Stencil - Crafty Cocktail Flowers 2 Noor! Design - Paperpad A4 - Dirty Pastels