Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 13 januari 2017

Een bloemetje voor jou

Vandaag ben ik hier weer aan de beurt. Ik ging aan de slag met de nieuwe materialen van Marianne Design.
Heerlijk mooie frisse lentekleurtjes met knipvellen van schattige plaatjes. Prachtige bloemen ook erbij.
Deze kaart is gisteren bij Jenine bezorgd. Ik had haar al eerder een kaartje gestuurd maar nu nog eens om haar wat op te vrolijken.


De basis voor mijn kaart is Card art Camera van Dutch Doobadoo. Van tijd haal ik deze weer tevoorschijn omdat hij is zo leuk blijft.
Op de camera staan gezellige buxusboompjes met hartjes. Een klein strikje om het stammetje.
Achter de gieter een mooie roos met blaadjes. Bovenop de gieter zit een vogeltje.
Als "flitser" leuke plakparels.


Hier de "foto" uit de camera gehaald. Om het makkelijk uit de camera te halen, heb ik bovenaan een "handvat" geplakt die ik maakte met het middenstuk van de Bag topper.
Het designpapier past zo mooi bij de afbeelding.


Op de "foto" de afbeelding op een cirkel frame geplakt. 
Een paar mooie rozen erbij met kleine vlindertjes die een glinsterlaagje kregen met de Wink of Stellapen. Ook nog wat hartjes erbij geplakt.

Hopelijk heb ik jullie weer wat inspiratie door kunnen geven.
Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer.


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Camera 2delig    Marianne Design - Paperpad English Roses    Marianne Design - Knipvel - Bunny Love     Marianne Design - Craftable Punch Die - Hearts    Craftable Marianne Design - Punch Die - Butterflies    Marianne Design - Craftables - Bag topper - Bow    MD creatables Grass LR0204    Marianne Design - Creatable - Tiny`s Roses    Marianne Design - Clearstamp Karin Joan - Geniet / Joepie    Brushpen - Wink of Stella - Glitter Clear

1 opmerking:

Dora zei

Mooie kaart gemaakt.