Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 25 januari 2017

Opkikkertje

Hallo allemaal !!

In deze tijd van het jaar  zijn er vele zieken om ons heen.
De één snottert nog harder dan de ander hahaha, daarom heb ik maar een leuk zakdoek doosje gemaakt.



Voor dit zakdoekdoosje heb ik een Dutch Box art mal van Dutch Doobadoo gebruikt, de Tissuebox.

Als basis heb ik wit karton genomen.
Hierna heb ik het design papier van Studio Light gebruikt,  paperpad SL04.

Aan de zijkanten boven heb ik de rechthoekmal van Noor! Design gedaan.

Het afdrukje is van Whiff of Joy "Henry".
Ik heb het afdrukje ingekleurd met inktense van Derwent, dit zijn aqua potloden.
Ik heb het afdrukje uitgeknipt en vervolgens op de mooie ster cirkel mal van Noor! Design geplakt.

De tekst Opkikker komt van een clearsheet van Noor! Design. 
Ik heb gestempeld met Archival "Watering Can".

Boven de tekst heb ik een paar bloemetjes gedaan, hieronder zit een veertje en een takje van Noor! Design.

Bovenop het doosje heb ik nog de hoekjes gedaan die bij de rechthoektige mal van Noor! Design horen.

Verder heb ik nog een paar plakparels geplakt.

That's it hahaha ... nou ja, wat zakdoekjes in het doosje natuurlijk :)

Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie weer een beetje heb kunnen inspireren. 

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


Dutch Doobadoo - Dutch Box Art - Tissuebox   Noor! Design - Blauwe mal - Frame   3 hoekjes   Noor! Design - Blauwe mal - 8 punten   Noor! Design - Feathers 2   Derwent - Inktense blik 24   

2 opmerkingen:

Angela zei

Schitterend!

Crealientje zei

Heel erg leuk.
Stempel is erg cute, en mooi ingekleurd.
Morgen krijg ik deze malvan DDBD binnen van mijn Hobbywinkeltje.
Ik kan niet wachten tot het weekend is.
Fijne dag en groetjes,
Crealientje