Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 29 januari 2017

Sneeuw en ijspret


Mijn 1e kaart is een feit! Na alle hectiek na de geboorte van onze kleinzoon, ziekenhuisbezoekjes en de feestdagen keerde eindelijk de rust weer en heb ik me heerlijk teruggetrokken in mijn hobbykamer.
Al sinds ik de mallen van Dutch Doobadoo binnen kreeg, wist ik wat ik ermee ging maken. Alleen moest het even wachten...


Als basis ben ik begonnen om de Card art Iglo op wit karton te tekenen en alle ijsblokken op designpapier "Nordic Winter" en alles uitgeknipt. 
Langs de randen van de iglo en alle ijsblokken heb ik Eis Effekt van Viva Decor gesmeerd. nadat alles droog was, heb ik de ijsblokken met 3d kit verhoogd opgeplakt.
Moeder pinguïn trekt de slee waar één van de kleintjes op mag zitten. Het andere kleintje kijkt vanuit de deuropening toe. De familie pinguïn draagt warme mutsen, sjaals en wanten die ik uit paper bloc "Eline's Sweet star" heb gestanst.
Oeps....een ijsbeer komt aangeslopen.... Als dat maar goed gaat...
Bovenaan de iglo hulsttakken met klokken.
Op een ijsblok een tekst gestempeld.

Een gezellige dag!!


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Iglo    Marianne Design - Paperpad Eline`s Sweet Stars    Marianne Design - Collectable - Eline`s Snowman    Marianne Design - Collectable - Eline`s Sleigh and flow    Marianne Design - Collectable - Eline`s Penguin    Marianne Design - Craftables - Christmas Bells    MD Creatables - Spar    Marianne Design - Creatable - Knitted Hat & Mittens    Marianne Design - Project NL - Clearstamp Winter    Viva Decor - Eis Effekt - Holografisch    Sharpie - Extra Fine Point Poster Paint Marker - White   

1 opmerking:

Diana zei

Wat een leuke kaart! Zeer inspirerend ook!
Knutsel groetjes,
Diana's Creations