Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 16 januari 2017

Snowglobe

Vandaag wil ik jullie deze sneeuwbol laten zien, gemaakt met de Card Art mal Snowglobe van Dutch Doobadoo. Dit blijf ik echt een super leuk model vinden.


Het papier wat ik voor deze Snowglobe heb gebruikt is het paperpad Eline's Silver Star PK7048 van Marianne Design. Het leuke van dit paperpad is dat het ook echt allemaal zilveren accenten heeft in het papier.


Een bloementoef mag natuurlijk niet ontbreken. Ik heb eerst een strik van organzalint op de sneeuwbol geplakt en daarop een Poinsettia. Deze is gemaakt met de LR0443. Precies in het midden een kleine ijskristal, gemaakt met de Craftable CR1335.
Dit is een "liniaal" met diverse kleine ijskristallen. 1x door de machine draaien en je hebt gelijk verschillende kleine ijskristallen ter decoratie. Ideaal. Deze heb ik uit het Snowpaper gestansd.


Wat is deze sneeuwpop ook gaaf hé? Dit is een nieuwe Collectable COL1413 van Marianne Design. Deze kan je naar eigen idee op gaan bouwen. Ik heb de sneeuwpop op een laagje sneeuw gezet. De basislaag met sneeuw is gemaakt met de Collectable COL1415, hiervoor heb ik het Snowpaper gebruikt. Precies onder de slee en de sneeuwpop heb ik nog een randje foamball clay geplakt.


De tekst ijskoude wintergroetjes is een nieuwe stempel van Marianne Design. Verder ook hier wat kleine ijskristallen geplakt, gemaakt met de CR1335. In het midden een enamal dot geplakt.

Ik hoop dat ik jullie met deze winterse sneeuwbol kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.






Marianne Design - Pretty Papers Bloc - Eline`s Silver Star  MD - Snow Paper A5 Marianne Design - Creatable - Petra`s Poinsettia`s MD Craftables - Punch Die - Snowflakes Marianne Design - Enamel dots - Cold as ice Marianne Design - Clearstamp - Kerst, winter en nieuwjaarswensen Marianne Design - Collectable - Eline`s Sleigh and flow Marianne Design - Collectable - Eline`s Snowman CraftEmotions - Foamball clay - luchtdrogende klei - wit DecoArt Media - Crackle Paint White Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Sneeuwbol

1 opmerking:

Dora zei

super mooi gemaakt.