Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 3 januari 2017

roset

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een tweetal simpele CAS kaarten laten zien.
CAS staat voor Clean And Simple oftewel kaarten zonder veel versierselen.

Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Blauwe mal - Rond

Hiervoor heb ik deze mal van Noor!Design gebruikt.
Deze heb ik uit designpapier gestanst en vervolgens heb ik het om en om gevouwen.
Als je het dan op z`n kant vouwt / duwt dan krijg je een roset.


Als basis heb ik een zacht gele kaart geplakt met een oudere Maja design papier.
Vervolgens heb ik er de roset op geplakt en een parel erop gedaan.
Met een kleine tekst heb je zo een hele eenvoudige maar best wel nette kaart.


Hier zie je de roset van de zijkant.


En omdat ik toch lekker bezig was met restjes papier heb ik er ook nog 1 in het 
paars gemaakt. Ook dit is een oudere lijn van Maja design.


Zo heb je dus snel een kaartje klaar en ook restjes papier zijn nog bruikbaar ;)




Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Blauwe mal - Rond  Scrappapier Maja Design - Summertime - Flowers everywhere  Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue  

2 opmerkingen:

Caroline zei

Prachtige CAS kaart!
Groetjes |Caroline

Dora zei

Schitterend en wat een mooie rozet met die mal.