Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 14 januari 2017

Zin in de zomer

Goedemorgen allemaal !!

Een bezoekje aan de zee gaf mij weer zin aan de zomer en zo had ik ook
het idee om  maar eens een zomerse creatie te gaan maken.


Ik heb hiervoor het gietertje van Dutch Doobadoo gebruikt,
Deze heb je natuurlijk nodig als je een zandkasteel gaat maken :)

Het papier en het plaatje is van Studio Light "Summer at the beach"

Onder het plaatje heb ik een papieren kleedje gedaan en een stukje net.

Het gietertje heb ik uit kraft karton gesneden en de randen bewerkt met witte Gesso.

Links op het handvat en rechts op het tuitje van de gieter, heb ik insecten gedaan, helaas heb je die ook altijd met mooi weer :(
Dit is een vel laserart van Dutch Doobadoo.

Links- en rechtsonder heb ik nog enkele plakparels geplakt.

Boven nog een strik van touw met een roosje.

Het heeft helemaal niet veel nodig :)

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!



De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:


Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Gieter   Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Insecten   Studio Light - Summer at the Beach - Stap voor stap STAPSB1344Decorative Fishnet - NeutralKlosje jute touw 25 gr.Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml




1 opmerking:

Ghea zei

Wat een mooie gieter deze keer niet voor in de tuin.....maar om er een zandkasteel mee te maken
Heel erg leuk gedaan.
Groetjes Ghea