Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 5 mei 2019

Art Journal pagina`s


Hallo allemaal,

Wat blijft dit toch heerlijk ontspannend om te doen.
Lekker bezig zijn in een art journal met inkt, pasta`s en rice paper.



Bij deze pagina heb ik gebruik gemaakt van het prachtige rice paper van CiaoBella.
Eerst heb ik er met distress inkt oxide wat kleur op gezet. Hierbij heb ik gekozen voor wat licht bruine tinten en blauwe tinten.  Daarna heb ik met dezelfde kleuren distress inkt ook wat gestempeld met diverse grunge stempels.  Het script heb ik gemaakt met een mask en distress inkt.

Toen mijn achtergrond naar wens was, heb ik mijn liquitex gepakt en ben de omtrek van de bloemen op het rice paper nat gaan maken. Dan kan je de delen die je wilt gebruiken zo rondom scheuren.

De uitgescheurde delen heb ik nu met de liquitex op de pagina geplakt.

Daarna heb ik er nog wat stempels op gestempeld en door een mask wat 
Nuvo expanding mouse aangebracht. Deze mouse zet uit als je het warm maakt met een heattool.




Ciao Bella - Rice Paper A4 - Broccato Estense - Il giardino di Lucrezia Studio Light - Grunge Collection - Clearstamp SL341 Liquitex - Ultra Matte Gel Medium  Distress Oxides Ink Pad - Salty Ocean Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Chicken Wire   Studio Light - ART BY MARLENE 2.0 - Ringband Journal 145 x 190mm 



Geen opmerkingen: