Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 5 mei 2019

Planner pagina watercolor (linkerkant van spread)

Hallo allemaal, vandaag laat ik jullie de linker plannerpagina zien in mijn Elizabeth Craft Designs - Planner 1 Espresso die ik gemaakt heb n.a.v. de Online Workshopdag van Charlene van de Vorst. Deze vormt samen met de rechterpagina uit dit bericht 'Planner pagina watercolor (rechterkant van spread' een spread.

Ik ben net als met de rechterkant begonnen met een pagina te snijden uit aquarel papier met de mal uit de Elizabeth Craft Design Elizabeth Craft Designs - Planner Essential Dies 5. Met deze mal kun je zelf de breedte van de pagina bepalen. Ik heb de standaardmaat van 12 cm breed gekozen.


Met de leuke 'Vaessen Creative - Randpons – Daisy' heb ik een border gemaakt aan de buitenkant van de pagina en in het midden van de binnenkant.


Met watercolor en een dikke kwast heb ik de achtergrond weer ‘gehatseflatst’ met turquoise en een beetje groen. Daarna op de achtergrond nog wat losjes stukjes script gestempeld.
Uit de ‘Studio Light - Mixed Media Rainbow Designs - Bloom STAMPMB17’ heb ik de cirkel gestempeld en ingekleurd met de turquoise watercolor, maar nu iets minder verdund met water zodat de kleur wat donkerder word.

Uit zwart cardstock heb ik een labeltje gesneden uit de ‘Elizabeth Craft Designs Labels’ set. Op het labeltje heb ik het vogeltje uit de leuke stempelset van 'Diny’s Signature Collectie' gestempeld en ingekleurd met watercolor.

Het onderste labeltje komt uit de ’Studio Light - So Spring - Stansmal STENCILSS78’.


Op internet heb ik deze toepasselijke tekst gevonden en uitgeprint op aquarelpapier en ook gekleurd met watercolor. Om beide plaatjes heb ik met een Staedtler Pigment Fineliner nog wat lijntjes gedoodeld.


Om de border uit de ‘Studio Light - Clearstamps Basics Mixed Media – STAMPSL275'  van de rechterpagina terug te laten komen heb ik deze in het midden gestempeld met ‘Versafine - Clair Ink Pad – Nocturne'.

Deze border heb ik op nog twee plaatsen op de pagina terug laten komen voor een mooi evenwicht. 

Uit de Elizabeth Craft Designs - Planner Essentials 5 (rondjes) en 7 (hartjes) de reinforcers gesneden uit zwart cardstock en om mijn pagina geplakt. 
Her en der heb ik nog een paar vlindertjes gestempeld, ook uit 'Diny’s Signature Collectie'


Als laatste ben ik om de pagina heen gegaan met een dauber en Distress Ink – Black Soot.
En zo ziet dan mijn spread er uit!
Bedankt voor het kijken!



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


Elizabeth Craft Designs - Planner 1 EspressoElizabeth Craft Designs - Planner Essential Dies 5Elizabeth Craft Designs - Planner Essentials 7 Elizabeth Craft Designs - Labels Studio Light - Diny`s Signature Collection - Clearstamp STAMPDS02 Studio Light - Clearstamps Basics Mixed Media - STAMPSL275   Stempelinkt Versafine - Clair Ink Pad - Nocturne  Studio Light - So Spring - Stansmal STENCILSS78  Vaessen Creative - Randpons - Daisy Distress inkt - Mini - Black SootFlorence - Aquarelpapier Smooth 200g - A5 - (x24)Staedtler Pigment liner Fineliner - Box 6 st. (4+2) 308 SB6PDutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue Ultrafine tip - Glue applicator (2 stuks) CraftEmotions Extra Sticky Tape 6mm  Joy! Crafts - Daubers 3st

2 opmerkingen:

Ruža Tomašić zei

Ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn Echtgenoot van mijn leven terugkeerde, ik wil de mensen vertellen dat er een echte spell caster online is en is krachtig en oprecht, Zijn naam is Baba Wale Wiseman, hij heeft geholpen Ik heb onlangs mijn relatie met mijn man herenigd die me dumpte. Toen ik contact opnam met Wiseman, wierp hij een liefdesbetovering voor mij en mijn echtgenoot die zei dat hij niets meer met mij te maken had, belde mij en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals het herenigen van een huwelijk en een relatie, het genezen van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsvertelling, we zijn nu heel blij met ons zelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Deze man is echt en goed. Hij kan je ook helpen je gebroken relatie te herstellen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkscounseling en we doen het heel goed, in ons liefdesleven. Contact opnemen met deze geweldige man als je problemen hebt met een duurzame oplossing
via e-mail: babawalewiseman01@gmail.com
WhatsApp: +2348129806153

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha