Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 27 mei 2019

beautiful day with Lavinia

Hallo allemaal,

Lavinia stempels, ze blijven leuk om mee te werken.
Dit keer heb ik er wat gebruikt op een achtergrond gemaakt met een gelliplate.


Als eerste ben ik begonnen met het maken van de achtergrond.
Hiervoor heb ik turquoise inkt op mijn roller gedaan en dit op de ronde gelliplate gerold.
Daarna heb ik van magical shakers een inkt gemaakt waar ik met een penseel spetters op de gelliplate met turquoise inkt heb gespetterd. Daar heb ik mijn papier op gelegd en een beetje aangeduwd.
Daarna heb papier er weer afgehaald. Elke keer weer een verassing hoe het geworden is.

De cirkel met de achtergrond heb ik wat groter uitgestanst en de witte rand die toen ontstond heb ik met distress inkt paars gemaakt.
Daarna ben ik gaan stempelen met paarse en zwarte inkt. En als laatse nog
met Versamark en witte embossingpoeder.

Het geheel heb ik op een witte cirkel geplakt die weer iets groter was.
En als laatste heb ik het op een vierkante zwarte kaart geplakt.

Links boven nog twee kleine tekst stickertjes van Tim Holtz en wat met een witte posca pen
gespetterd. Dit kan je doen door er met een potlood of iets dergelijks op de witte posca pen te tikken.
 Weer erg leuk om te doen ;)



Lavinia Stamps - Star Burst Set Lavinia Stamps - Sacred Spells Gel Press Printing Plate - 15,2 cm - circle Stempelinkt Versafine - Clair Ink Pad - Monarch Stempelinkt Versafine - Clair Ink Pad - Warm Breeze Posca Verfmarker - Fijne Conische Punt 1.3 mm - WitSpeedball Brayer 4"Distress Oxides Ink Pad - Wilted Violet Tim Holtz - Idea-Ology - Big Talk Stickers SnarkyWOW Embossingpoeder - Bright White RegularWOW - Dual Speed HeattoolLindy`s Stamp Gang - Magical Shaker - Polka Purple Crafter`s Choice - White Taklon Fan Brush - Size 2


2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg mooi en goede uitleg! Groetjes Betha

Marjeta zei

Simply gorgeous.