Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 26 mei 2019

MDF bewaarmapje

Hallo allemaal,

In de testfase van dit artikel had ik dit bewaarmapje gemaakt.
De basis hiervoor zijn twee mdf vormen van Dutch Doobadoo.


Als eerste heb ik de plankjes bewerkt met designpapier.
De buiten en binnenkanten heb ik voor de houtstructuur gekozen.
Na het plakken van het designpapier heb ik met structuurpasta de randjes aangezet.

Dit kon lekker drogen zodat ik ondertussen de plaatjes kon uitknippen en de mapjes voor 
de binnenkant heb gemaakt.

Hiervoor neem je cardstock van  20 cm x 19 cm.
Ril hem op de helft, dus op 10 cm.
Je rilt beide kanten op 1 cm en knipt het gerilde stukje voor de helft weg.
Je rillijn is 20 cm.
Vouw de gerilde delen naar binnen en plak het tot een envelop.
Dit herhaal je 6 x. ( of meer of minder, dat is wat je zelf leuk vind )


Heb je de enveloppen klaar dan plak je ze aan de onderkant aan elkaar. Dit doe je echt helemaal onderaan. En de twee zijkanten plak je op elkaar maar dan ongeveer een 2 cm vanaf de zijkant.
Anders gaan de enveloppen niet iets open staan om er wat in te stoppen.

Heb je dit klaar dan plak je het tussen de twee mdf plankjes.

Daarna ben ik het lekker gaan versieren met plaatjes uit het paperpad van Mintay - dear Diary



Dutch Doobadoo - Dutch MDF Art - TasjePaperpad Mintay - Dear Dairy 30,5 x 30,5 cm - MT-DIA-07 Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue Florence Cardstock - Texture 12x12" - Rose

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg mooi! Groetjes Betha