Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 30 mei 2019

CAS kaartje Full of Glee

Vandaag weer een CAS kaartje (Clean and Simple) voor jullie ter inspiratie.


De bloemen (Penny Black stempel - Full of Glee) heb ik gestempeld met een Memento Inkpad (Tuxedo Black) op Florence Aquarel papier. 

De stempel heb ik ingekleurd met Studio Light Markers:

Bloemen: 83 Lavender en Y19 Napoli Yellow in het hart van de bloem.
Blaadjes: hiervoor heb ik de 46 Vivid Green gemengd met BG7 Blue Grey voor een iets minder felle kleur groen. 

Dat is het mooie van de Light Markers: je kunt de kleuren allemaal onderling mengen en zo je eigen kleuren maken.
Voor een nog iets diepere schaduw heb ik nog een donkerblauw Faber Castell Polychromos kleurpotlood gebruikt.


Ik heb een paar delen van de bloem nogmaals gestempeld en ingekleurd zodat ik die met foamtape verhoogd op kon plakken waardoor je een beetje 3D effect krijgt.

De achtergrond heb ik gemaakt door met de SL marker 83 Lavender te scribbelen (krassen) op een stukje transparante sheet, dit een beetje nat te spuiten en daar mijn papier een paar keer in te deppen.


De cirkels zijn gemaakt met de 'Stansmal - Crealies - Crea-nest-Lies XXL - Stitch rond 21' en heb ik ook met stukjes foamtape verhoogd opgeplakt.

De tekst heb ik gemaakt met de computer.
Daarna de kaart uitgesneden met een Crealies stansmal rechthoek met kleine gaatjes, deze geplakt op lila cardstock en daaronder de gave stansmal van CraftEmotions 'Big Nesting Die – rechthoeken scalop XL'. 


Jenine heeft twee filmpjes vol met tips gemaakt over het inkleuren, achtergronden maken en zelfs stempelen met de Studio Light Markers! 


Je vind ze hier:




Bedankt voor het kijken!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Stansmal Crealies - CreaNestLies XXL - Nr 83 Rechthoek kleine gaatjes  Stansmal CraftEmotions - Big Nesting Die - rechthoeken scalop XL Stansmal - Crealies - Crea-nest-Lies XXL - Stitch rond 21 Penny Black - Slapstick / Cling - Full of GleeStudio Light - Light Marker - Primair (MARKER01) Florence - Aquarelpapier Smooth 200g - A4 - (x12)WOW embossingpoeder - Opaque Vanilla White - Regular VersaMark Watermark Stamp Pad Memento inktkussen - Tuxedo Black