Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 9 maart 2020

Bicycle race ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag alweer mijn laatste creatie als GastDesigner voor HobbyVision.
Vond het superleuk!! Team HobbyVision Bedankt!!

Ik pimpte een fietswiel en gebruikte hiervoor de producten van Cadence en Lindy's Stamp Gang.
Voor de kleuren heb ik gewerkt met de Cadence, de Rusty Patina (Bruin, Zwart, Schimmelgroen en Groen), Vintage Legend (schimmelgroen) en Dora Hybrid Metallic Platinum (voor de highlights) en Lindy's Stamp Gang Moon Shadwow Mist en Starburst sprays (Treasure Island Aqua, Screaming Banshee Black, Buccaneer Bay Blue) en Squirts (Loonie Toonie Teal, Beaver Tail Brown, Poutine Gold).

Ik gebruikte een ander mdf tandwiel maar die van Crealies kun je ook heel goed voor dit project gebruiken.
Het tandiwle, de grote halve gears van Mitform en de langwerpige klei onrnament bracht ik op kleur met de sprays en squirts van Lindy's. Voor wat detail de rusty patina kleuren van Cadence ook hier en daar aangebracht.

Voor embellishments gebruikte ik een kleimal van Stamperia, metalen gears van Tim Holtz Idea-ology  en Metalen Sterren van Prima Marketing Finnabair, Mitform castings en Gloeilampen van Wycinanka.
De leuke 3D balls van Powetex mogen niet ontbreken.
En verder heb ik wat bouten, moeren en een heuse fietsketting gebruikt.
Om de embellishemtns een gave roestlook te geven gebruikte ik weer de rusty patina kleuren.

De foto heb ik gekocht toen ik met mijn dochters in Parijs was.....toen geen idee wat ik ermee zou maken en nu lijkt het haast geen toeval....

Langs de randen van de foto rusty patina bruin en vintage legend schimmelgroen aangebracht.






 

Fijne dag.
Liefs, Nicole 
Gebruikte materialen verkrijgbaar bij HobbyVision

 Crealies - MDF - Steampunk tandwiel 20 x 20 cmCadence - Gesso acryverf 150 ml - Zwart 
 Cadence - Rusty Patina Verf - Grijs zwart Cadence - Rusty Patina Verf - Schimmel Groen Cadence - Rusty Patina Verf - Patina BrownCadence - Rusty Patina Verf - Patina Groen Cadence - Vintage Legend Gesso - Schimmel Groen Cadence - Dora Hybride metallic verf - Platinum 
Lindy`s Stamp Gang - Moonshadow Mist Spray - Buccaneer Bay Blue Lindy`s Stamp Gang - Moonshadow Mist Spray - Treasure Island Aqua Lindys Stamp Gang - Starburst - Screamin` Banshee Black Lindy`s Gang - Squirts - Beaver Teal Brown Lindy`s Gang - Squirts - Poutine Gold Lindy`s Gang - Squirts - Loonie Toonie Teal 
Finnabair Art - Heavy Body Gel - 8.5oz - Transparant Powertex - 3D Balls - Medium Powertex - 3D Balls - Small 
Creall - Boetseerklei Do & Dry - Airdrying wit 500gr  Finnabair - Mechanicals: Barn Stars  Metal Charm - MitFORM Castings - Half_gear_80mm_1_STE Metal Charm - MitFORM Castings - Gear_40mm_1_STE Vaessen Creative - Tamponeerkwast Varkenshaar 604 - #4 CraftEmotions - Adhesive Craftsheet 50x80cm

Geen opmerkingen: