Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 21 maart 2020

Kleurige boel!

Lieve lezers,

Deze keer véél kleur. Voor mijn doen dan. Waarom weet ik niet, maar ik vind het lastig om met fellere kleuren 'iets' te doen. Over deze ben ik best tevreden!


In elk geval wilde ik met het prachtige mandala stencil van Just Lou werken (via Studio Light). Ik dacht, ik gebruik eens acrylverf (gewoon, wat ik nog had liggen). Ik vind roze en geel een uitstekende combi, dus die koos ik.


Vervolgens heb ik de verf aangebracht en heb het stencil erop gelegd en wat verf weggehaald met een babydoekje. Altijd een leuk effect!


Ik had ook nog een van de superleuke stencils van 13@rts liggen, ik dacht ik gebruik dat stencil met ook weer de roze acrylverf. Niet een heel groot succes.... maar we gaan gewoon weer verder.


Wat wil ik er eigenlijk verder mee? Hmmm. Even in mijn stempelverzameling kijken. Ja! Ik heb van Tim Holtz (via Stampendous) nog bloemenstempels liggen. Daar stempel en kleur ik een paar bloemen en takjes van. Dat doe ik met wterverf in ook wat fellere kleuren en een opvallende (blauwe) kleur.


Alles moet natuurlijk geknipt worden, daar gebruik ik het hele fijne schaartje van Tim Holtz voor.


Wat nu? Nog een keer mijn stempelcollectie inzien, want ik wil de achtergrond met zwart stempelen. Een favorietje is de scriptstempel van de JMA collectie. Die kies ik!


Een tekst! Ik wil er een tekst op. Ik heb voor bloemen gekozen, dus een citaat met bloemen. Het wordt 'beleefdheid is de bloem der menselijkheid". Ik stempel met de alfabetstempel van de JMA collectie.


In theorie was het toen klaar en ik ben vervolgens naar bed gegaan (het was al laat).


Maar ja, ik werd wakker en toen dacht ik; nee. Er mist nog wat. Ik heb nog een stencil uit de Just Lou collectie erbij gepakt en ben met distress inkt een kader gaan toevoegen. Ja! Nu is 'ie leuk. Dusss.... nu echt klaar!


Voila, een fleurige boel. Gewoon weer eens wat anders. Misschien ook eens leuk om zo'n denkproces te volgen? Bedankt voor het meelezen en -kijken in elk geval en tot de volgende keer.

Liefs, Reanna


Studio Light - Just Lou Exploration - Mask stencil A4 - MASKJL02  Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Clearstamp A6 - 01 Stempelinkt Versafine - Mini - Onyx Black  

Softgrip schaar - Tim Holtz - non stick - 7"  Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Clearstamp A6 - 04  

Distress Inkt - Mini - Picked RaspberryStencils 13@rts - Blue Magnolia - Bonjour by Aida Domisiewicz   Viva Decor - Vierkante zachte sponsjes








2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Etty de Graaf zei

Prachtig en mooie heldere uitleg. Dank je wel
Groet Etty