Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 27 maart 2020

Een Dutch Doobadoo kaart met een jasje

Hallo allemaal,

Een tijdje terug kwam er van Dutch Doobadoo een nieuwe collectie uit waar ook dit leuk modelletje bij zat. Hier ben ik mee aan de freubel gegaan en heb er onderstaande van gemaakt.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Magnolia

Als eerste heb ik twee keer de basis uit zwart cardstock getekend, geknipt en gerild.


Ik heb de twee delen op elkaar geplakt zodat het in het midden een pocket is geworden die
aan de bovenkant open is om er een label in te schuiven.
De buitenste flapjes kun je beide dicht vouwen en worden dus niet op elkaar geplakt.
In de pocket heb ik een label geschoven waar ik aan de bovenkant een grote ronde cirkel heb geplakt.


Daarna heb ik hem een soort jasje gegeven.
Hiervoor heb ik een stuk zwart cardstock  dubbel gevouwen en er een cirkel uit geponst die net zo groot is als de cirkel die aan de pocket zit.
Dit "jasje" heb ik aangekleed met designpapier van 13@rts - Rosalie en aan de achterkant zit er een magneetje tussen zodat het mooi blijft hangen.

De, zoals ik ze maar noem "deurtjes" heb ik voorzien van zwart lint zodat het dicht gestrikt kan worden. Ook aan de bovenkant van het label zit een stukje lint.
Op het linker en het rechter deurtje heb ik nog kleine pockets gemaakt die ik gestanst heb
met stansjes van  Leane Creatief.


Dit is de achterkant. Hier zie je het "jasje" over de cirkel van de label hangen.


De label die in de grote pocket zit, heb ik nog voorzien van een witte tekst.
Een leuke verjaardag`s tekst van een leuke stempelset van CraftersCompanion



Als je op de onderstaande plaatjes klikt, kom je meteen bij de producten in de webwinkel:

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Magnolia 13@rts - Paper Collection Set 30,5 x 30,5 cm - Rosalie Vaessen Creative - Picture Punch - Cirkel 6,3 cm - 2,5"Noor! Design - Blauwe mal - Oval Royal Dutch Doobadoo - Dutch Hobby GlueFlorence Cardstock - Texture 12x12" - Black Leane Creatief - Lea`bilitie die - Pocket & Labels

1 opmerking: