Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 13 maart 2020

It's time to be kind to yourself

Deze keer laat ik jullie een A4 Art Journal Page zien die ik gemaakt heb in het Art Journal van Art by Marlene.
Ik heb hierop gewerkt met het Rice Paper van Jenine's Mindfull Art Collection.


Ik ben begonnen met het Rice paper in wat stukken te scheuren en deze op de pagina te plakken
De open plekken heb ik wat kleur gegeven met de Watercolors.
Daarna  heb ik er met de mask van de muur er opgezet met structuur paste en er wat Cadence Moss aan toe gevoegd.


Dit kunnen jullie op deze foto volgens mij goed zien .
Heb er toen wat Greyboard elements bij gepakt en deze voorzien van Frantage embossing enamal.
Deze toen op een plekje gepakt waar ik ze leuk vond staan.



Op  deze en de vorige foto hoop ik dat jullie de Frantage goed kunnen zien 
Heb er toen wat tekst stempels bij gezet om de achtergrond nog wat meer reliëf te geven .
Als laatste heb ik een paar vinders uit het Rice Paper geknipt nadat ik ze eerst op wit karton had geplakt voor wat meer stevigheid en deze er toen bij geplakt.



Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven om ook heerlijk met deze mooie lijn te gaan zitten spelen .
Groetjes Janny


hier nog wat linken naar artikelen die ik gebruikt heb
Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Rice Paper A4 - 11Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Rice Paper A4 - 14Studio Light - Art by Marlene - Ringband Journal 04 (A4)Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Clearstamp A6 - 01

Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Mask Stencil A6 - 01Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Grayboard Art MusicCadence - Mos Effect - DonkergroenCadence - Mos Effect - LichtgroenCadence - Texture Relief Pasta - WitStampendous Fran-táge - Embossing Enamel - Aqua

Geen opmerkingen: