Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 28 mei 2020

Bewerkte MDF schijf

Hallo allemaal,

Een tijd terug kregen we van CraftEmotions mooie grote ronde mdf schijven binnen.
Daarmee bedacht ik om er een gezellig sfeer bord mee te gaan maken.



Als eerste heb ik hiervoor bij een kringloop winkel, zoals wij het hier noemen, een "sleef" gekocht. 
Volgens mij is het Nederlandse woord een schuimspaan ;)
Deze moest ik eerst wat buigen zodat ik er een kaarsje op kon zetten.
Daarna heb ik hem met liquitex matte gel ingesmeerd en daar weer op
 de rusty poweder gestrooid.
De rusty powder gaat werken door er azijn op te sprayen.
Dit heb ik vervolgens aan de kant gezet en de powder zijn werk laten doen.


Daarna ben ik met grijze, bruine en wat zwarte Cadence hybrid verf de plaat gaan verven. dit heb ik gedaan met een soort van strepen van boven naar beneden.
Van een ricepaper heb ik een stuk uitgekozen met bloemen en deze bovenaan
op de schijf geplakt met liquitex matte gel.

Daarna ben ik er met Vintage gesso, die met de korrel op gaan werken en her en der deze aangebracht. Ook heb ik diverse masks gebruikt zoals de honingraad en de klok. Hiervoor heb ik de
Cadence beton verf gebruikt zodat het lekker ruw en dik erop kwam te liggen.

Met wat dunner gemaakte zwarte verf ( gewoon met water ) heb ik er nog een soort van 
lek plekken op gemaakt en de randen van zwarte Cadence rusty verf voorzien. 

Ondertussen heb ik de schuimspaan in de gaten gehouden of die al mooi verkleurde.
Her en der nog wat extra rusty powder er op gedaan en nog weer wat azijn erop gesprayd.

Toen de schuimspaan naar mijn wens mooi roestig was geworden heb ik 
hem erop bevestigd.  Hiervoor heb ik een klein haakje ( bij de bouwmarkt ) in de schijf 
gedraaid en daar de schuimspaan aan gehangen.

Ik had nog een leuk houdertje voor het waxine lichtje en zo was de schijf
naar mijn wens geworden.



Powertex - Rusty Powder CraftEmotions - MDF schijf rond -  50 cm x 12 mm Cadence - Hybride acrylverf (semi mat) - Antraciet zwartCadence - Hybride acrylverf (semi mat) - ChocoladeCadence - Hybride acrylverf (semi mat) - Mink - grijsJoy! Crafts - Spraybottles 2stCadence - Ricepaper A3 - Bloemen Roze - NO 600Liquitex - Ultra Matte Gel Medium Cadence - Beton Effect - GrijsStamperia - Thick Stencil - Watches & NumbersCadence - Vintage Legend Gesso - Mink / GrijsCadence - Rusty Patina Verf - Grijs zwart



3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

hellendegraaf@gmail.com zei

Super mooi

yessy haryanto zei

Haloo pak^^

Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

*untuk minimal deposit 10ribu
*untuk minimal Withdraw 25ribu

*untuk deposit pulsa kami menerima provider
-XL
-Telkomsel


untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
*bonus cashback 0,5%
*bunus refferal 20%
*bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

Daftar Langsung Di:

SENTANAPOKER

Kontak Kami;

WA : +855 9647 76509
Line : SentanaPoker
Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.