Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 22 mei 2020

Use your wings

hoi hoi iedereen!

Vandaag mag ik jullie weer een creatie op ons blog laten zien! Ik ben dit keer aan de slag gegaan in mijn nieuwe art journal van Vaessen. Al een poosje dacht ik over een art journal, maar nu toch overstag gegaan. Ik ben voor de journal van Vaessen gegaan, omdat ik het mooi vindt dat de pagina's aansluiten, als je een dubbele pagina wilt maken. Ik stoor mij er dan aan dat er een ringband tussen zit. En dat heeft deze dus niet. Vandaar mijn keuze. Als je het handig vind om de pagina's eruit te halen dan is een ringband uiteraad handiger. 
Vaessen Creative - Creative Journal - Stamp Book A5
Dit keer ben ik aan de slag gegaan met verschillende kleuren oxide spray. Geweldig product!! Voor deze creatie heb ik de kleuren Picked Raspberry, Peacock Feathers en Wilded Violet gebruikt. Maar voor ik de spray's erop heb gedaan, heb ik eerst rub on van Tim Holtz op de achtergrond gemaakt. Deze houden hun eigen kleur, het wit en zwart. Daarna heb ik met een mask Micro Glaze aangebracht. Dat zijn de witte stukken die je ziet. Op de plekken van de micro glaze pakt het papier geen kleur op. Ontzettend gaaf effect!


Daarna heb ik nog met verschillende mask en stempels de achtergrond bewerkt, zodat het wat meer 1 geheel wordt. Dit kan je met elk willekeurige mask en stempel doen die je leuk vindt.

Als opmaak heb ik diverse dingen gebruikt, zoals een frame uit het framebook van Mintay. Deze kan je perfect combineren met de paperdolls van Tim Holtz. Ook heb ik mica flakes gebruikt. Deze kan je super mooi zelf op kleur brengen met alcohol ink. Bij deze creatie heb ik de kleur Pink Raspberry gebruikt. 


Het jurkje, de teksten en de vleugeltjes heb ik bewerkt met embossing glaze. Deze kan perfect over de afbeeldingen heen, omdat je de ondergrond blijft zien. 

De randen heb ik nog bewerkt met gel crayons van Jane Davenpoort. Deze kan je heel mooi uit laten lopen, door je vinger een klein beetje nat te maken met een billendoekje. 




Jane Davenport - ColorStick Silky Skin Gel CrayonsVaessen Creative - Creative Journal - Stamp Book A5Distress Oxide SPRAY - Picked RaspberryDistress Oxide SPRAY - Peacock FeathersDistress Oxide SPRAY - Wilted VioletDistress inkt - Mini - Walnut StainTim Holtz - Distress Micro Glaze - 1ozRanger - Tim Holtz Distress - Embossing Glaze - Broken ChinaRanger - Tim Holtz Distress - Embossing Glaze - Fossilized AmberRanger - Alcohol Ink 15 ml - RaspberryTim Holtz - Distress Mica Flakes (50gr)Ranger - Glossy Accents - miniTim Holtz - Idea-Ology - Remnant Rub-Ons (2/Pkg)Paperpad Mintay - Frame Book - 15.2 x 20.3 cm - MT-FRA-01Tim Holtz - Ephemera Layers - Urban (65 pcs)Nuvo - Deluxe Adhesive lijm - 60MLStudio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Clearstamp A6 - 01

4 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

hellendegraaf@gmail.com zei

Wat mooi gedaan

gouddetector zei

Heel mooi gedaan hoor!

yessy haryanto zei

Haloo pak^^

Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

*untuk minimal deposit 10ribu
*untuk minimal Withdraw 25ribu

*untuk deposit pulsa kami menerima provider
-XL
-Telkomsel


untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
*bonus cashback 0,5%
*bunus refferal 20%
*bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

Daftar Langsung Di:

SENTANAPOKER

Kontak Kami;

WA : +855 9647 76509
Line : SentanaPoker
Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.