Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 17 mei 2020

Restjes opmaken en een makkelijke junk journal pagina maken

Lieve lezer(es),

Ik dénk dat het heel herkenbaar is dat er altijd wel wat papiertjes over blijven, dat er ergens nog wat ephemera ligt en dat je dat stukje kant of lint 'zonde vindt om weg te gooien'. Nou ja, bij mij is dat in elk geval zo.... Ik ben gewoon eens mijn restantendoos ingedoken en maakte er deze bladzijde mee:


Ik heb als basis Studio Light stans StencilSL281 gebruikt. De onderste laag is gestanst van kraftpapier, de twee lagen erna van boekpapier:


Van mijn verjaardagsgeld heb ik een paar mooie spulletjes gekocht, waaronder het Finnabair stencil Oriental Wall. Dat stencil heb ik gebruikt op de bovenste bladzijde met 3 kleuren distress ikt. 


Dit is de basis geworden:


Daarna was het feest, ik heb mijn restantenbak even flink doorzocht en er van alles uitgehaald wat ik leuk vond:


Eigenlijk was het een kwestie van papiertjes uitzoeken en die vastplakken. Her en der heb ik nog wat distress inkt gebruikt voor de randjes:


Nou ja, toen was het af, mijn junk journal bladzijde. Simpel, snel, restjes opgemaakt en toch leuk!


Ik adviseer je om ook eens te kijken wat je allemaal nog hebt. Oudere spullen zijn ongetwijfeld uitstekend te gebruiken met nieuwere spullen. Je zult zien, je vindt vast hele leuke dingen!


Veel plezier!
Liefs, Reanna


Mocht je nou toch nog iets willen hebben, dan hierbij de linken naar de spulletjes:

Studio Light - Cutting Stencil Essentials - STENCILSL281  Florence - Kraft papier 300grams - 30,5 x 30,5 - 20 vel  Tim Holtz - Idea-Ology - Ephemera Pack Field Notes  Distress Oxides Ink Pad - Rusty Hinge  Distress Oxides Ink Pad - Gathered Twigs  Distress Oxides Ink Pad - Aged Mahogany  Nellie Snellen - Mixed Media Blending Brushes - #3  Tim Holtz - Filmstrip ribbon  Paper Distresser - Tim Holtz  Tim Holtz - Idea-Ology - Chipboard Quote Chips (58/Pkg)  Tim Holtz - Idea-Ology - Transparent Acetate Wings 72/Pkg  Deco - Veren van parelhoen, circa 100 stuk, bruin, nature, 3gr   Dutch Doobadoo - Dutch Hobby GlueVaessen Creative - Lege lijmflesjes (10 ml + 20 ml)




7 opmerkingen:

Astrid zei

Helemaal gelijk, heb ook al een paar keer de restjes gebruikt, en soms ook met verbluffend resultaat.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig en ook ik gebruik restjes vaak. Groetjes Betha

Vigdis zei

Prachtig en je hebt helemaal gelijk. Ik zou dat zelf ook moeten doen. En kijk hoe leuk het kan worden ook.
Dank je wel voor de inspiratie Reanna :-)

Reanna van Haren zei

Hoe gaaf, toch!

Reanna van Haren zei

Zo zonde om weg te gooien!

Reanna van Haren zei

😁

yessy haryanto zei

Haloo pak^^

Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

*untuk minimal deposit 10ribu
*untuk minimal Withdraw 25ribu

*untuk deposit pulsa kami menerima provider
-XL
-Telkomsel


untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
*bonus cashback 0,5%
*bunus refferal 20%
*bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

Daftar Langsung Di:

SENTANAPOKER

Kontak Kami;

WA : +855 9647 76509
Line : SentanaPoker
Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.