Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 1 mei 2020

FacebookLIVE - junk journal bladzijde met Elizabeth Craft Design

Lieve lezers,

Op dinsdg 21 april 2020 heb ik tijdens een FacebookLIVE deze vintage junk journal bladzijde gemaakt:



De geschreven opbouw van de pagina is als volgt:
- breng modelling paste door een stencil aan.
- breng gesso over de bladzijde aan.
- breng thee op delen van de bladzijde aan en dep het weg na circa een minuut.
- breng met een babydoekje acrylverf aan, kan in twee tinten en hoeft niet persé over de gehele bladzijde.
- breng nogmaals thee aan en dep het weg na circa een minuut, je hebt nu de vintage look van de achtergrond klaar.
- breng washi tapes aan
- ik heb vervolgens gekeken wat ik als focus punt wilde gebruiken, het werd een vintage plaatje, een theezaakje en scraps die ik nog had liggen. Ook heb ik kant aangebracht en gekleurd met thee.
- stempel op de achtergrond met tea dye of walnoot (distress ink)
- plak je focus punt op.
- breng gilding paint aan op de randen.
- ik heb ook nog gespetterd met de gilding paint en ik heb nog een paperclipje evenals een woord van metalen letters toegevoegd.

Wil je het proces terugzien? Dat kan hier:




Mocht je de bladzijde namaken, dan wens ik je alvast veel plezier toe. Het is echt ontzettend leuk om te doen!

Liefs, Reanna


P.S. de link naar de gebruikte artikelen vind je hier:


Geen opmerkingen: