Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 11 mei 2020

Een knuffel

Hallo allemaal.

Met het mooie papier Country Garden van Noor Design heb ik deze kaart gemaakt.



De basis is een vierkant van 15.5 x 15.5 cm van wit cardstock met daarop een vierkant van 15 x 15 cm van het designpapier. Alle randjes heb ik trouwens gedistresst en wit gemaakt met gesso



Aan de linkerkant heb ik een strook gesneden van 2.5 bij 15 cm uit het designpapier. Daarachter zit aan beide kanten een sierrandje die ik heb gemaakt met een pons van Vaessen. Uit het paperpad met knipvellen heb ik verschillende plaatjes geknipt en hierop geplakt. Bovenaan de reep zit een strik gemaakt van seambinding.




Het mooie hart is van JoyCrafts. Daarvan heb ik de grootste stans gepakt en 1 keer uit wit en 1 keer uit designpapier gestansd.  De mal laat ik op het designpapier zitten en nu teken ik met een potlood langs de binnenkant van de mal. De buitenrand knip ik er af en nu past dit gedeelte weer op het grote witte hart. Met de 2e stans nog een hart gemaakt die weer een slag kleiner is en deze 3 delen op elkaar geplakt. Uit het knipvellen paperpad een leuk tekst geknipt en op het hart geplakt.
Het kleinste hart van deze mallenset heb ik ook uit wit cardstock gestansd en gemat op designpapier. Dit is iets schuin op het grote hart geplakt.



Die mooie vlinder is een nieuwe mal uit de industrial lijn van Joy Crafts en is gemat op designpapier.
Al met al is het wel een leuke kaart geworden.

Bedankt voor het langskomen.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeelding te klikken kom je op de juiste plaats in de webwinkel.

Joy! Crafts - Cutting, Debossing Stencil - Vlinder Noor! Design - Paperpad A4 - Country Garden Noor! Design - Paperpad A4 Label/Knipvellen - Country Garden Joy! Crafts - Hearts sierlijk Vaessen Creative - Randpons Sweet & petite Dutch Doobadoo - Gesso White 250 mlJoy! Crafts - Paper Distresser Strikjesmaker Joy!