Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 5 mei 2020

Love my mom - planner pagina

hoi hoi!

Vandaag wil ik jullie graag een creatie laten zien voor in mijn Elizabeth Planner. Dit keer ben ik aan de slag gegaan met het papier uit de nieuwe lijn van Jenine. Dit zijn echt mijn kleurtjes, dus dan moet je er toch wel wat mee maken. Hierbij heb ik gekozen voor een mal in de vorm van 2 hartjes.


Op de achtergrond heb ik glacier paste van nuvo gebruikt in combinatie met een mask. De mask komt ook uit de nieuwe lijn van Jenine. De roze kleur van de glacier paste past erg mooi bij de bloemen van het papier.

Daarna heb ik diverse afbeeldingen uit de stansblokjes gehaald en deze gecombineerd met een foto van mij en mijn moeder. Op de linker pagina heb ik ook nog een klein envelopje gebruikt. Deze zijn pas nieuw binnen. Super leuk om als extra toe te voegen aan je creatie. 



Elizabeth Craft Designs - Planner Essentials 25 - Double Heart InsertStudio Light - Jenine's Mindful Art Collection 3.0 - Paperpad 15,2 x 15,2 cm - 03Papermania - Bare Basics - Mini Kraft Envelopes Brown (20pcs)Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection 3.0 - Mask Stencil A6 - 04 (Grunge)Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection 3.0 - Die-Cut Block A6 (04)Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection 3.0 - Die-Cut Block A6 (03)Elizabeth Craft Designs - Planner Essentials - Reinforcement Variety PackFlorence - Kraft papier 300grams - 30,5 x 30,5 - 20 velNuvo - Glacier Paste - Mambo MelonElizabeth Craft Designs - Planner 6 - Red RoseNuvo - Deluxe Adhesive lijm - 60ML