Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 7 mei 2020

FacebookLIVE - scrappagina met 13@rts

Lieve lezers,

Op donderdag 16 april 2020 heb ik weer een FacebookLIVE gedaan en dit keer heb ik een scrappagina gemaakt met het papier Unforgettable en een stencil van 13@rts. Dit is het resultaat:



De geschreven opbouw van de bladzijde is als volgt:
- gebruik een stencel en een stevige modelling paste. Ik heb reliƫf texture paste van Cadence gebruikt voor het bloemenstencil en Nuvo glimmer paste voor het woordenstencil.
- ga er met waterverf overheen om kleur aan te brengen.
- stempel op de achtergrond.
- plak je foto (die ik heb gemat met zwart en hierbij de ticketpons van Vaessen heb gebruikt) met een stukje karton erachter op je bladzijde en begin met 'versieren' van de foto. Ik heb die-cuts van de 13@rts Unforgettable serie gebruikt, een label gestanst van het papier van deze serie, hartjes van Crealies en een randenstans van Jenine's Mindful Art collection.
- de woorden mooi en lief heb ik met de woordenpunch van W R Memory keepers gemaakt.
- Tot slot heb ik sequins toegevoegd.

Wil je het hele proces terugzien? Dat kan hier:




Zo heb ik weer een mooie bladzijde voor in het herinneringenboek klaar.
Er zullen er nog vele volgen.

Bedankt voor het lezen / kijken en tot de volgende keer!

Met vriendelijke groet,
Reanna van Haren



P.S. Hier vind je de link naar de gebruikte artikelen: