Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 27 mei 2020

FacebookLIVE - foto transfer

Lieve lezer(es),

ᖴᗝ丅ᗝ 丅ᖇᗩᑎᔕᖴᗴᖇ
Op dinsdag 5 mei jl. heb ik laten zien hoe je foto transfer kunt doen met de Liquitex gel medium.
Korte herhaling;
-print of kopieer een foto of plaatje op eenvoudig kopieerpapier
- scheur of knip het deel uit dat je wilt overbrengen op je bladzijde
- smeer de gehele bladzijde in met de gel medium
-leg je plaatje/foto met de inkt kant neer in de natte gel medium en wrijf het goed met je vingers. Zorg dat er géén gel medium op je plaatje/foto komt!
-laten drogen, liefst de hele nacht
- met water je plaatje/foto goed nat maken en met je vingers het papier er af rullen. Wees voorzichtig. Als het goed is blijft de inkt op je bladzijde.
-laat drogen en herhaal dit proces nog 1 of 2 keer.
-klaar!


Dit is het medium dat ik heb gebruikt: 



Deze bladzijde heb ik gemaakt tijdens de live:



Tijdens de live liet ik zien hoe je ook een plaatje op rijstpapier kunt aanbrengen met foto transfer, daarna heb ik er deze pagina van gemaakt:


Wil je het filmpje nog een keer zien? Dat kan hier:



Mocht je met de techniek aan de slag gaan, alvast veel plezier!

Liefs, Reanna


Hier nog even de link naar de producten die ik heb gebruikt:


3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel leuk! Groetjes Betha

Reanna van Haren zei

😁

yessy haryanto zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.