Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 11 augustus 2020

Art Journal pagina 'Happy Moments' flowers

Laatst liet ik jullie al een Art Journal pagina zien in mijn 
'Studio Light - Essentials - Ringband Art Journal 02 (24 x 29 cm)' die ik gemaakt heb n.a.v. het filmpje van Marga Dounen van het Studio Light Team (zie dit blogbericht).
Ik vond het zo leuk om te doen dat ik er nog een gemaakt heb maar dan met andere kleuren en bloemen. Ik heb nu ook het andere mooie stencil '(Studio Light - Just Lou Botanical - Mask stencil A4 - MASKJL06)' gebruikt die in deze verpakking zit.
Zo maak je op dezelfde manier een pagina maar met toch een heel andere uitstraling.
Ik heb het mask stencil met schilders tape vastgeplakt op een A4 vel Florence - Aquarelpapier Smooth 200g - Intense White’. Door hem rondom vast te plakken voorkom je dat je per ongeluk met je inkt over de rechte kanten van je stencil gaat.

Voor deze pagina heb ik de Distress Oxide kleuren Worn Lipstick, Vintage Photo en Fossilized Amber. Dit heb ik gedaan met de Picket Fence Studios - Blender Brushes.


De bloemen zijn de mooie clearstempels ‘Studio Light - Happy Moments - STAMPHM460’ die ik gestempeld heb op ‘Florence - Aquarelpapier Smooth 200g - Intense White’ met ‘Stempelinkt Versafine - Clair Ink Pad – Nocturne’.
De bloemen heb ik ingekleurd met de Studio Light Markers nummers 28 en 35.


Omdat ik de stipjes op de rondjes al zo nadrukkelijk aanwezig vond, heb ik verder niet meer op de pagina gestempeld of versieringen aangebracht.

De leuke tekst komt uit het stickerboekje van 'Jenine's Mindful Art Collection 'STICKERJMA01'.


Tot slot met een  'Staedtler Pigment Fineliner' heb ik er losjes een fantasie randje omheen getekend.


Bedankt voor het kijken!

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

STAMPHM460Studio Light - Just Lou Botanical  - Mask stencil A4 - MASKJL06Picket Fence Studios - Blender Brushes 4/PkgDistress Oxides Ink Pad - Worn Lipstick Distress Oxides Ink Pad - Vintage Photo Distress Oxides Ink Pad - Fossilized AmberStaedtler Pigment liner Fineliner - Box 6 st. (4+2) 308 SB6PFlorence - Aquarelpapier Smooth 200g - Intense White - A4 - (x12)Studio Light - Essentials - Ringband Art Journal 02 (24 x 29 cm)

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi en fleurig! Groetjes Betha