Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 17 augustus 2020

Van Pringles bus naar Penselen koker

Hallo allemaal,


Voor in mijn nieuwe (nog te maken) hobbykamer wilde ik graag een houder hebben voor mijn penselen die 'zo voor het grijpen' op mijn bureau staan. Ik heb hiervoor een lege Pringles bus gebruikt die ik bekleed heb met het 'JMA - Paperpad 20,5 x 20,5 cm - PPJMA07'.


Janet heeft een keer in een FB live een heel gaaf 'Verscholen album in blik' gemaakt met zo'n geregen koordje en dat vond ik zo leuk dat ik het op mijn penselen koker heb toegepast.

Ik heb de Pringlesbus 
17 cm hoog gemaakt zodat de penselen uitsteken en makkelijk te pakken zijn. Wil je de bus in zijn geheel houden dan past dit papier niet maar kun je de 30,5 x 30,5 cm scrapvellen gebruikten.



Tussen de twee lagen papier heb ik een rand geplakt, gemaakt met de 'Vaessen Creative - Randpons - Daisy' van 'Florence Cardstock - Texture - Blackberry' waardoor ik het koord geregen heb.


In tegenstelling tot Janet ben ik onderaan begonnen met het koord er doorheen te rijgen, zodat ik aan de strik nog wat leuke bedels (van een oud armbandje) kon hangen.


Omdat ik mijn bus bovenaan afgesneden heb en ik geen deksel gebruik, zit er geen mooi zilveren randje meer aan. Daarom heb ik langs de bovenkant een kantje gelijmd, zodat het toch mooi afgewerkt is.


Wil je zien hoe Janet het 'Verscholen album in blik' gemaakt heeft? Kijk dan eens naar haar FB Live YouTube filmpje:


Er is ook een geschreven versie van, die vind je hier:



Ik hoop dat ik jullie weer op een idee gebracht en bedankt voor het kijken!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection 4.0 - Paperpad 20,5 x 20,5 cm - PPJMA07 Vaessen Creative - Randpons - Daisy Scor-Tape - 1/4"X27yd (6mm tape) Scor-Tape - 1/8"X27yd (3mm tape) Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue Ultrafine tip - Glue applicator (2 stuks) Vaessen Creative - Papiersnijder + riller - 30,5x15,2cm - 12x6        Florence Cardstock - Smooth (glad) 216 gr) - Blackberry Katoenen Koord - 1 MM - Wit

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooi en wat een leuk idee! Groetjes Betha

hellendegraaf@gmail.com zei

Wat super leuk gedaan en origineel zo met die tussenrand